Alimentele care trebuie mâncate primăvara și vara. Vei avea o stare mai bună, ce beneficii extraordinare au

Alimentele care trebuie mâncate primăvara și vara. Vei avea o stare mai bună, ce beneficii extraordinare au
Alimentele care trebuie mâncate primăvara și vara

Ce alimente trebuie mâncare primăvara și vara. Vei avea o stare mai bună. Atunci când vine sezonul cald, persoanele pot reuși să slăbească și să fie mai în formă datorită unei alimentații bogate în fructe și legume proaspete. Iată ce trebuie să mânânci, mai exact, pentru a te bucura de beneficiile extraordinare ale alimentelor.

Alimentele care trebuie mâncate primăvara și vara

Vara este anotimpul în care îți pui în valoare imaginea și silueta, însă este un proces care începe încă din primăvară. Cum zilele însorite te îndeamnă la haine mai lejere, cu siguranță câteva kilograme în minus nu ar strica nimănui. Dacă vizezi și tu asta, iată ce trebuie să mănânci.

Legumele ca prim fel

Poți alege să începi masa de prânz cu o salată de legume sau cu o supă de legume. Datorită conținutului bogat în fibre, senzația de sațietate va dispărea și astfel vei consuma mai puțin la felul doi.

Optează pentru fructe de sezon

Fructele de primăvară sau de vară sunt apetisante, conțin puține calorii și sunt bogate în apă. Astfel, poți alege căpșune, cireșe, vișine, caise, piersici, nectarine, pepene, prune, afine, zmeură, mure sau altele.

De menționat este că fructele ajută și la menținerea sănătății ochilor și a pielii, dar contribuie și la bunăstarea inimii. Fructele trebuie folosite pe post de gustare, ca mic dejun sau ca cină.

Alege peștele

Dacă pleci în vacanță la plajă, alege să mănânci mai mult pește proaspăt, făcut la grătar sau cu sosuri ușoare. Poți să alegi și fructe de mare care, la fel ca peștii, au proteine de înaltă calitate și sunt sărace în grăsimi. Acestea sunt, de asemenea, bogate și în minerale și vitamine.

Hidratează-te

De asemenea, este foarte important ca în zilele însorite să bei suficientă apă cât să îți menții corpul hidratat. Se spune că un adult are nevoie de circa 2 litri de lichide pe zi, din care principala sursă să fie apa, iar când temperaturile trec de 37 de grade C se pot bea până la 3 litri lichide.

Renunță la alcool

Cu toate că băuturile alcoolice sunt prezente la petreceri, este de preferat să le eviți, ca să nu te îngrași. Există, în loc, răcoritoare ce pot fi consumate. Poți să alegi apă minerală, infuzii sau ceaiuri reci, sucuri naturale, limonadă sau chiar suc de roșii.