Tânăra Emma Răducanu a pus mâna pe o nouă afacere câștigătoare. Vedeta de tenis, în vârstă de 19 ani, este prezentată ca ambasador al unei mărcii de prestigiu din domeniul auto. Anunțul a fost făcutpublic recent. Iar acest recent contract de sponsorizare, în ciuda faptului că a pierdut o serie de turnee, o pune în prim-planul companiei.
Emma Răducanu, fata de aur a tenisului, a adăugat un alt nume pe lista lungă de sponsorizări de lux. Sportiva a fost prezentată ca fiind cel mai nou ambasador al mărcii Porsche.
Vedeta, care locuiește în Bromley, a avut o ascensiune rapidă spre statutul de celebritate. După ce a câștigat US Open în septembrie anul trecut, de atunci, a fost invitată să fie ambasador pentru o serie de mărci de lux.
Adolescenta a scris istorie în tenis la US Open anul trecut. Înainte de asta, o victorie senzațională la New York avea să-i permită să devină prima jucătoare calificată care câștigă un turneu de Grand Slam.
Acum, britanica în vârstă de 19 ani va fi una dintre noile fețe ale producătorului auto Porche. Marca a publicat fotografii cu vedeta tenisului pozând în fața unui Porsche 911 de 150.000 de lire sterline.
Emma Răducanu, în ciuda unei serii de eșecuri recente, inclusiv a fost eliminată săptămâna trecută de la Indian Wells în turul al treilea, după o serie de alte probleme de sănătate, a devenit imaginea companiei.
Numărul 13 mondial a suferit o accidentare la șold în timpul unui meci maraton împotriva australiencei Daria Saville în turneul WTA 250 de la Guadalajara, Mexic, luna trecută.
Răducanu a dezvăluit, de asemenea, că s-a simțit rău atunci când a pierdut în sferturile de finală ale Openului Transilvaniei. Pierdea meciul în fața Martei Kostyuk, afirmând că s-a simțit „destul de obosită și letargică” în timpul meciului cu ucraineanca.
Problemele ei de accidentare s-au extins și la turneele de Grand Slam. Bășicile au împiedicat-o să joace și au contribuit în cele din urmă la înfrângerea ei în turul doi la Australian Open. O criză de coronavirus a perturbat, de asemenea, primul ei pre-sezon propriu-zis după ce a câștigat US Open anul trecut.
Emma Răducanu a devenit prima britanică care a câștigat un titlu de Grand Slam la simplu de la Virginia Wade la Wimbledon în 1977. Cu ocazia prezentării noului său parteneriat, Emma a declarat:
„Pentru mine, a fi ambasador al mărcii Porsche înseamnă foarte mult. Porsche este una dintre mărcile pe care le-am iubit de la o vârstă fragedă”
Emma Răducanu, o pasionată a sporturilor cu motor, a încercat să facă karting și dirt biking în copilărie, dar a decis să pună această pasiune pe pauză pentru a se concentra pe cariera sa de tenis în plină dezvoltare.
„Îmi amintesc că Marele Premiu Porsche a fost întotdeauna un turneu important. Un turneu foarte diferit și unic, deoarece câștigătorul primea un Porsche. A fost întotdeauna foarte special. Când eram mică, mergeam la Brands Hatch și urmăream finala Porsche Carrera Cup.
Adrenalina pe care mi-o dădeau sporturile cu motor și faptul că vedeam Porsche-urile era, de fapt, cea mai distractivă parte a săptămânii mele. Jucătoarea de tenis spune că Porsche 911 este mașina ei preferată, amintindu-și că unul dintre primii ei antrenori se deplasa la antrenament cu acest vehicul iconic.”, declară Emma Răducanu.
Oliver Blume, președintele Consiliului Executiv al Porsche AG, a declarat:
„Suntem încântați să o primim pe Emma Răducanu în familia Porsche. Ea vine în calitate de ambasador al mărcii. Întruchipează nu numai o nouă generație de jucătoare puternice și încrezătoare în sine.
Ca personalitate, este, de asemenea, o sursă de inspirație. Este un model de urmat dincolo de domeniul sportului său pentru tinerele din întreaga lume.”
Emma Răducanu a dobândit statutul de celebritate odată cu prima sa victorie de Grand Slam la Flushing Meadows. Ulterior, mărcile s-au aliniat pentru a-i oferi contracte de sponsorizare și o serie de reviste au pus-o pe prima pagină.
Câteva zile mai târziu, ea s-a aflat în rândul elitei A-list la Met Gala de la New York, cea mai mare noapte a modei. Emma a fost la înălțimea evenimentului într-o ținută monocromă Chanel, cu bustul gol, cu perle în jurul taliei și diamante Tiffany în urechi.
A fost invitată personal de șefa Vogue, Anna Wintour, la masa Chanel. La masa în valoare de 500.000 de dolari, avea alături ambasadori celebri ai companiei. Momentul inedit a dus la speculații că se va alătura și ea grupului ca ambasador.
Între timp, adolescenta Emma Răducanu a fost dezvăluită ca imagine a brandului de bijuterii Tiffany and Co. Contractul încheiat de sportivă cu celebra companie este estimat la peste 2 milioane de lire sterline.
În octombrie, Emma Răducanu a devenit cea mai recentă celebritate care a fost anunțată ca ambasador al casei de modă de lux Dior, conform publicației Daily Mail.
În acest rol, adolescenta va reprezenta colecțiile de îmbrăcăminte pentru femei ale directorului de creație al Dior, Maria Grazia Chiuri. În același timp, va prezenta și gamele de îngrijire a pielii și de machiaj ale brandului de lux.
Nu se știe cu cât va fi plătită Emma pentru rolul de ambasador al Dior. A mai încheiat contracte cu Evian și a apărut ca imagine a campaniei de Crăciun 2021 a Sports Direct.
Vedeta de tenis a fost anunțată ca fiind „visul sponsorilor” și este pe cale să devină vedeta sportivă feminină cu cele mai mari venituri din toate timpurile.
De asemenea, s-a raportat că a pus bazele potențialelor sale câștiguri la vârsta de 17 ani, înregistrând Harbour 6 Limited pentru a-și gestiona finanțele.