3 gustări sănătoase de la Lidl cu prețul sub 5 lei. Sunt delicioase și nu îngrașă rău VIDEO

3 gustări sănătoase de la Lidl cu prețul sub 5 lei. Sunt delicioase și nu îngrașă rău VIDEO
3 gustări sănătoase de la Lidl cu prețul sub 5 lei.

Sunt multe variante de gustări și alimente la Lidl care pot fi cumpărate cu bani puțin, adică cu sume sub 10 lei sau, în unele cazuri, chiar sub trei lei. În timp ce cercetările arată că astfel de alimente bogate în fibre, proteine și vitamine nu ar trebui să lipsească din alimentație, precum salata verde, oul sau nuca, când vine vorba de gustări fructele sunt întotdeauna o variantă sigură.

Gustări de la Lidl cu prețul sub 5 lei

Însă în afară de fructe, smoothie-uri sau chipsurile făcute în cuptor, oamenii care preferă variante gata preparate pot să meargă la diverse magazine să cumpere, citind atent eticheta. Iar dacă raportul calitate preț este convenabil, ei ar putea fi tentați să cumpere. Într-un scurt video de pe Tik Tok se arată ce variante de gustări ai putea avea la prețul de sub cinci lei. Vezi VIDEO la finalul articolului.

Alimente sub 10 lei pe care trebuie să le mănânci

Aceste exemple de alimente ar trebui să facă parte din alimentația variată a fiecărui om. Prețul nu este unul exagerat, astfel că oricine și le poate permite. Astfel de alimente sunt: salata verde, oul, sardinele, untul și nucile.

Oul se încadrează printre cele mai sănătoase alimente, fiind bogat în proteine și grăsimi sănătoase, dar și în fier, vitamine, minerale și carotenoizi. Oul se poate consuma fiert, copt sau dacă îl preferi prăjit, poți adăuga doar foarte puțin ulei, alături de o salată foarte sățioasă, ieftină și sănătoasă.

Și sardinele sunt considerate o variantă sănătoasă de aliment. Acești pești mici sunt printre cei mai curați pești ai mărilor și oceanelor. Au în componență proteine grăsimi sănătoase, seleniu, vitamina D, dar și alți nutrienți. Este de preferat ca sardinele să fie consumate proaspete, însă dacă nu le găsești așa, poți apela și la o conservă, care nu costă mult.

Nucile conțin grăsimi bune de tip omega-3, fibre și antioxidanți, elemente importante în prevenirea bolilor cardiace și a cancerului. Salata verde este unul dintre cele mai valoroase alimente și poate fi consumată în orice dietă, întrucât are foarte puține calorii. Salata verde conține vitaminele A, C, calciu, folat, fibre și mulți fitonutrienți.

Untul este un aliment conține grăsimi, precum și vitaminele A și E. Unul dintre nutrienții din unt, precum acidul butiric, este încă cercetat de oamenii de știință și poate aduce beneficii în reducerea riscului de cancer de colon, precum și în combaterea obezității.