Netflix, pus la pământ. Așa arată începutul sfârșitului, ce trebuie să știi dacă încă le mai plătești abonament
Dacă ar fi să vorbim în termeni economici, putem afirma că Netflix se confruntă cu o recesiune tehnică, definită de manualele de specialitate ca apărând după două trimestre consecutive de scădere a PIB. În cazul Netflix, vorbim despre două trimestre în care numărul abonaților parcă intră la apă.
Consumatorii de conținut video sunt din ce în ce mai dezinteresați de ceea ce oferă platforma Netflix, cea care a dominat piața de streaming până acum. În timp ce imperiul Netflix pare să se dărâme, cei de la Disney câștigă teren pe toate planurile.
Când unul pierde, e altcineva „după colț” care câștigă masiv
Hulu, ESPN+ și Disney+ au din ce în ce mai mai mulți abonați, venind, pare-se, în întâmpinarea utilizatorilor cu oferte și proiecte care le satisfac dorințele și așteptările.
Numai în ultimul trimestru, cei de la Disney au reușit performanța remarcabilă de a câștiga nu mai puțin de 14,5 de milioane de abonați. Piața din Statele Unite ale Americii pare să fie cu adevărat cucerită de acest gigant, din moment ce de aici vine cel mai mare număr de noi fani! Nici Hulu și nici ESPN+ nu stau mai rău. Fiecare are, mai nou, câte 46,2 respectiv 22,8 de milioane de abonați.
Per total, Disney se poate mândri cu un portofoliu de 221,1 de milioane de abonați, ceea ce îl plasează peste Netflix, care a rămas în urmă, cu numai 220,7 de milioane de abonați.
Din nefericire pentru Netflix, noile planuri de dezvoltare nu merg prea bine. De exemplu, intrarea Netflix pe piața jocurilor a început destul de lent – mult mai lent decât se așteptau abonații acestei rețele de streaming. Se pare că jocurile Netflix au fost descărcate în total de 23,3 milioane de ori și au o medie de aproximativ 1,7 milioane de utilizatori, în fiecare zi, conform unei analize efectuate de Apptopia, în numele CNBC.