Instagram vrea să te scape de stresul postărilor recomandate: cum va face asta

Instagram vrea să te scape de stresul postărilor recomandate: cum va face asta

Instagram testează o nouă opțiune care le va permite utilizatorilor să folosească cuvinte cheie pentru a opri anumite subiecte să mai apară la rubrica de postări sugerate.

Modificarea va bloca postările în care cuvintele cheie ale utilizatorilor, care pot include emoji, precum și cuvinte și expresii, apar în legenda sau în hashtag-urile unei postări.

Instagram va permite utilizatorilor să dezactiveze anumite cuvinte și emoji din postările sugerate

„Poți folosi această funcție pentru a nu mai vedea conținut care nu este în interesul tău”, a scris Instagram, într-o postare pe blog. Utilizatorii își pot, astfel, personaliza cuvintele de filtrare din setările aplicației. Compania notează, de asemenea, că utilizatorii pot opta și pentru dezactivarea completă a recomandărilor.

Instagram testează inclusiv o nouă modalitate de a elimina postările nedorite din secțiunea Explore a aplicației. Odată cu această modificare, utilizatorii pot selecta mai multe postări simultan și le pot marca pe toate cu „nu sunt interesat”. Această opțiune va ascunde aceste postări și va bloca recomandările similare în viitor, potrivit comunicatului.

În timp ce ambele opțiuni noi necesită un pic de muncă suplimentară din partea utilizatorului, modificările ar putea simplifica modul în care oamenii folosesc aplicația și i-ar liniști pe toți cei care s-au simțit, de-a lungul timpului, frustrați de calitatea recomandărilor Instagram.

Adam Mosseri a declarat luna trecută că Instagram va reduce numărul de postări recomandate, ceea ce ar putea fi o veste bună. Ambele schimbări au fost profund nepopulare, determinând meme-uri virale care critică eforturile companiei de a copia TikTok.

Indiferent de critici, liderii Meta au spus clar că intenționează să schimbe atât feedurile Facebook, cât și pe cele ale Instagram, de la conținutul venit, în mare parte de la prieteni, la mai multe postări recomandate pe baza selecțiilor făcute de inteligență artificială. Noile schimbări ar putea ajuta compania să îmbunătățească, în cele din urmă, calitatea acestor sugestii.

Totuși, rămâne de văzut cum vor fi puse, efectiv, în practică aceste update-uri și dacă vor servi utilizatorul.