Care este cea mai profitabilă aplicație și cât însumează veniturile sale
Piața de aplicații pentru mobil este în creștere, iar pandemia de coronavirus a avut un cuvânt greu de spus în asta.
Într-un top al celor mai profitabile aplicații pe mobil, TikTok este pe primul loc. De asemenea, veniturile totale ale aplicațiilor de pe mobil au ajuns la 29 de miliarde de dolari, potrivit Mediafax.
Veniturile aplicațiilor în trimestrul trei al anului în curs au crescut cu 32% față de aceeași perioadă a anului trecut. Un lucru interesant este că două treimi din aceste venituri totale sunt generate de aplicațiile din AppStore, deși Apple are doar 25% din piața de device-uri mobile, conform aceleiași aplicații.
Astfel, în clasamentul celor mai profitabile aplicații, pe primul loc este TikTok. Asta în ciuda scandalurilor din Statele Unite și India. TikTok a cunoscut un succes uriaș la nivel mondial, mai ales în rândul tinerilor și al influencerilor, adică fix cei care redesenează economia digitală. Numai că, așa cum se întâmplă cu orice produs sau serviciu venit din China, există câteva riscuri la care sunt expuși utilizatorii. Americanii au avertizat că aplicația vine la pachet cu amenințări la adresa securității naționale. Și așa a început scandalul anului în materie de aplicații, între Donald Trump și chinezi.
Pe locul doi se situează YouTube, iar al treilea loc este ocupat de aplicația de dating, Tinder
Printre cele mai descărcate aplicații, tot TikTok este premiantă, urmată îndeaproape de Facebook. Cea mai mare surpriză de anul acesta este situarea pe locul trei a aplicației Zoom, ca urmare a lucrului de acasă a tot mai mulți oameni. Zoom le-a luat-o înainte unor aplicații mult mai populare precum Instagram și WhatsApp.
Iar în caz că vrei vreo idee pentru a-ți dezvolta propria aplicație, trebuie să știi că oamenii tind să caute aplicații pentru cumpărături de produse alimentare, de haine, dar și pentru firme de spălătorie și chiar pentru meditație. Aceste rezultate vin în urma pandemiei care a dat mâna cu tehnologia, oamenii încercând să evite cât mai mult contactul fizic și să-și comande pe cât de mult posibil online.