Anunț incredibil de la Lidl pentru toți clienți: e vorba de-o problemă imensă în România

Anunț incredibil de la Lidl pentru toți clienți: e vorba de-o problemă imensă în România

Lidl a sărbătorit prima zi Mondială Împotriva Risipei Alimentare printr-o campanie maraton de o zi întreagă.

Fiind una dintre companiile din România cele mai implicate în lupta împotriva risipei alimentare, Lidl a celebrat Ziua Mondială Împotriva Risipei Alimentare alături de comunitatea sa de peste 2.100.000 de fani de pe Facebook, printr-o campanie educativă, desfășurată pe perioada a 24 de ore.

Conceptul campaniei a plecat de la una dintre filosofiile brandului: responsabilitatea începe cu fiecare dintre noi, și și-a propus să le arate fanilor Lidl cum fiecare dintre noi poate face din combaterea risipei alimentare o misiune personală, zi de zi.

Campania a început pe 28 septembrie, la prânz, și s-a încheiat chiar de Ziua Mondială Împotriva Risipei Alimentare, pe 29 septembrie.

În implementarea campaniei, conținutul a fost personalizat în funcție de ora din zi și activitățile obișnuite care au loc în mod normal în acel moment, pentru ca oamenii să vadă cum pot aplica, în timp real, informațiile pe care le găseau pe pagina de Facebook Lidl.

De exemplu, din cele 89 de milioane de tone de alimente care ajung la gunoi în toată Europa, 5 milioane de tone provin de la noi, românii. O cantitate atât de mare, încât am putea să umplem 127.500 de camioane.

De asemenea, pâinea reprezintă aproximativ 20% din totalul mâncării aruncate zilnic în România. De aceea, sfatul Lidl pentru #fararisipa a fost o rețetă de frigănele cu resturile de pâine pentru micul-dejun.

Pentru ca mesajele campaniei să ajungă la un număr cât mai mare de utilizatori de social media, comunicarea a fost extinsă dincolo de universul digital Lidl. Astfel, mesajele au fost amplificate în comunități diverse, targetând un public cât mai larg, prin colaborări cu ambasadori ai brandului, precum Chef Florin Dumitrescu, parteneri ca Gabriel Sescu, Fondatorul Băncii pentru Alimente din București și președintele Federației Naționale a Băncilor pentru Alimente din România, Key Opinion Leaders, precum Amalia Enache și Andreea Raicu sau influenceri precum Selly (Andrei Șelaru), Laura Mușuroaea, Alina Sorescu și I Hate Pink (Liviu Racoviță).

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI