26 oct. 2017 | 15:48

Orange anunță cele mai importante cifre pentru clienții din România

ACTUALITATE
Orange anunță cele mai importante cifre pentru clienții din România

Orange este cel mai mare operator telecom din România, iar în ultimii ani și-a diversificat gama de produse. Cele mai noi rezultate arată cât de populare sunt pentru clienți. 

Orange oferă, în prezent, atât servicii de telefonie mobilă, cât și pachete de servicii în care este inclusă și televiziunea. Pe toate acestea, la grămadă, Orange își anunță acum rezultatele și parcursul din ultimele trei luni. Perioada este între iulie și septembrie, ceea ce înseamnă că acoperă cele mai populare luni din vară pentru vacanțe. Chiar și așa, în acest interval, Orange susține că a crescut. De exemplu, traficul de internet prin 4G a crescut de 3,5 ori și sunt 2,9 milioane de clienți Orange 4G.

Orange mai spune și că are peste 10,3 milioane de clienți pe servicii mobile și fixe, în creștere cu 2,5% față de trimestrul precedent, adică luni aprilie – iunie.

Orange a înregistrat mai mult trafic pe 4G

Orange susține că, spre deosebire de aceeași perioadă din 2016, traficul pe 4G a crescut de 3,5 ori și sunt cu 50% mai mulți clienți. Rețeaua 4G a Orange acoperea la final de septembrie 90,9% din populația țării, iar cea 4G+ este disponibilă în 68 de orașe. Operatorul detaliază și spune că această creșterea a traficului mobil este influențată de evoluțiile pozitive în ceea ce privește numărul de utilizatori de internet mobil și vânzarea de smartphone-uri, care a înregistrat cu 14% mai mult în acest trimestru comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Se observă, de asemenea, o predilecție pentru terminale smartphone de top, de unde și creștere pe Apel 4G, care număra peste jumătate de milion de utilizatori la finalul lunii septembrie 2017, de trei ori mai mult decât anul trecut. Spre comparație, Vodafone a spus că clienții săi vor mai mult internet decât calitate ridicată a apelurilor.

Tot pe zona mobilă, vânzările Orange de dispozitive smart au crescut cu 90%. Mai mult, interesul pentru gadgeturi conectate pentru casă e în creștere, cu 30% față de trimestrul trei din anul precedent.

Orange vinde și servicii TV

În septembrie, Orange a lansat pachetele de servicii Orange Love. Acestea pun la dispoziția clienților atât servicii prin fibră optică, pentru acasă, cât și servicii mobile, cu 100% acoperire 4G în toate orașele din România. În acest context, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, numără aproximativ 369.000 clienți, în creștere cu aproximativ 17% față de aceeași perioadă a anului 2016. Serviciile fixe în bandă largă au ajuns la peste 138.000 de abonați, în creștere cu 12% față de trimestrul precedent.

Nu în ultimul rând, numărul de descărcări și actualizări pentru aplicația Orange TV Go a înregistrat o creștere, până la 2,35 milioane. Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicației a continuat însă tendința ascendentă din trimestrul trecut, înregistrând o creștere de 15%.

Scrie despre lucruri serioase care enervează oameni neserioși. vezi toate articolele