Facebook Yellow este aplicația specială folosită de Mark Zuckerberg

Facebook Yellow este aplicația specială folosită de Mark Zuckerberg

Live from Facebook HQ for the Live video launch!

Posted by Mark Zuckerberg on Wednesday, April 6, 2016

CEO-ul rețelei sociale folosește o aplicația denumită Facebook Yellow, care beneficiază de funcții speciale.

În cadrul unui Live Video publicat de curând, Mark Zuckerberg a prezentat o versiune specială de Facebook, folosită doar de unii angajați din cadrul companiei sale. După cum am menționat și mai sus, această aplicație (pe care Zuckerberg a instalat-o pe propriul iPhone)include unele feature-uri pe care nu le-am vedea în mod normal pe aplicația de iOS. ”Poate ați văzut acolo unele elemente cu care doar ne jucăm sau pe care doar le testăm”, a declarat CEO-ul Facebook.

Din câte se pare, aplicația se numește Facebook Yellow, iar, după cum scriu și cei de la Verge, secțiunea de unde se postează actualizări pe rețeaua socială apare în permanență în partea de sus. Când este apăsată, aceasta se mărește și afișează diverse opțiuni, cum ar fi introducerea unui text, încărcarea unei fotografii sau începerea unei sesiuni video Live.

De asemenea, aplicația se pare că include și trei noi opțiuni în ceea ce privește conținutul care poate fi distribuit: muzica, slideshow-uri și GIF-uri. În prezent, Facebook ar colabora cu mai multe case de discuri pentru a crea un nou serviciu, iar Zuckerberg ar putea să testeze o primă versiune. Cât despre GIF-uri, trebuie să spunem că acestea au fost introduse în Messenger, însă distribuirea acestora în aplicația standard Facebook nu este la fel de ușoară.

Desigur, Zuckerberg a menționat foarte clar că unele dintre aceste feature-uri ar putea fi implementate în aplicațiile disponibile tuturor, în timp ce altele ar putea fi ignorate. Informațiile acestea devin și mai interesante în care Facebook ar fi înregistrat o scădere a cantității de materiale distribuite în ultimul an. Astfel, conținutul distribuit la mijlocul lui 2015 era cu 5,5% mai puțin decât în aceeași perioadă din 2014, în timp ce numărul postărilor personale (cum ar fi păreri sau diverse fotografii) a scăzut cu nu mai puțin de 21%.

Citește și: