Vești proaste de la Zuckerberg: ce se întâmplă cu Facebook Messenger, Instagram și Whatsapp
Vești proaste pentru toți utilizatorii Facebook Messenger, Instagram și Whatsapp! Anunțul făcut recent de Mark Zuckerberg va schimba complet modul în care vor funcționa cele trei aplicații.
Ce se întâmplă cu Facebook Messenger, Instagram și Whatsapp
Anunțul făcut recent de Mark Zuckerberg i-a lăsat pe mulți dintre utilizatorii celor trei aplicații întrebânduse ce urmează, mai exact, să se întâmple cu Facebook Messenger, Instagram și Whatsapp.
Compania a dezvăluit că vrea strângă aplicațiile în una singură. În prima etapă a acestui process de schimbare, utilizatorii Instagram vor putea să trimită mesaje prin Messenger. Din primele informații, se pare că cele trei platforme vor putea fi folosite și separat, în funcție de ce va alege fiecare utilizator în parte.
Când se vor aplica schimbările anunțate pentru aplicațiile Facebook Messenger, Instagram și Whatsapp
Mark Zuckerberg a anunțat că primul pas pentru fuzionarea Facebook Messenger, Instagram și Whatsapp a fost deja făcut. Reprezentantul Facebook a dezvăluit că utilizatorii Instagram vor putea trimite mesaje direct în Messenger. Este doar o opțiune, în acest moment, cei care folosesc aplicațiile putând să alegă să le păstreze separate, ca până acum.
Nu este prima oară când Mark Zuckerberg vorbește despre intenția de a reuni cele trei aplicații într-una singură. Opțiunea de fuzionare va fi disponibilă la următorul update pentru Instagram sau Facebook Messenger.
Schimbare majoră la Facebook. Ce mesaje vor fi afișate, de acum, în newsfeed?
Reprezentanții Facebook au anunțat o serie de schimbări importante cu privire la grupurile de discuții de pe rețeaua socială. Compania a găsit o nouă metodă de a menține interesul utlizatorilor și, în același timp, de a crete numărul persoanelor care se înscriu în diferite grupuri. De acum, postările din comunitățile publice vor fi afișate în newsfeed.
În prezent, postările din grupuri erau afișate doar în newsfeed-ul utilizatorilor care erau înscriși deja în ele, fe că era vorba despre un gru de discuții public sau privat. Acum, utilizatorii vor vedea în newsfeed şi postări din grupuri în care nu s-au înscris, dar despre care crede algoritmul companiei că ar fi „interesant”.
Facebook se îndepărtează din ce în ce mai mult de principiul ce a stat la baza platformei
Prin această schimbare, Facebook pare să se abată de principiul pe care îl apăra cu vehemență fondatorul Mark Zuckerberg, în urmă cu doi ani. Potrivit acestuia, Facebook trebuie să fie despre oameni, despre prieteni. Declarația a fost făcută în încercarea de a stifica scăderea reach-ului paginilor, în special în cazul site-urilor de ştiri, când Zuckerberg a fost acuzat că nu face suficient pentru filtrarea ştirilor false.