Veste surpriză despre transportul în comun din București. Cât ar urma să coste un abonament pe an

Veste surpriză despre transportul în comun din București. Cât ar urma să coste un abonament pe an
Vesti despre transportul in comun

Sunt vești importante pentru cei care circulă cu transportul în comun în Capitală. S-ar putea schimba modul de tarifare.

Veste surpriză despre transportul în comun din București

Jurnalistul Vitalie Cojocari a scris pe pagina sa de Facebook că Directorul societății de Transport București, Adrian Criț, a spus că propune să dispară biletul de 1.30 RON pe călătorie. Astfel că biletul ar fi înlocuit cu un alt tip de bilet, și anume cel de o oră, iar prețul pentru o călătorie de o oră ar trebui să fie de 3 lei.

În această oră un călător ar avea voie să schimbe mai multe mijloace de transport în comun de suprafață. De menționat este că în acest moment, biletul îți permite să călătorești doar o dată contra sumei de 1.3 lei. Jurnalistul Vitalie Cojocari a scris pe pagina de Facebook.

”Există și acum călătoria pe o oră pentru toate mijloacele de transport în comun, costă 1.3 lei, dar se poate plăti doar cu telefonul, nu și cu portofelul electronic de la STB.
De asemenea, directorul societății vrea să introducă și un abonament pe o jumătate de an sau un abonament pe un an.

Cât ar costa un abonament STB pe an

Abonamentul pe un an ar costa 500 RON și ar permite accesul călătorilor pe toate mijloacele de transport de suprafață: autobuze, troleibuze și tramvaie.

Cu alte cuvinte, ar apărea un abonament anual de aproape 100€ . La un simplu calcul, toate călătoriile într-o zi ar putea să vă coste 1,36 lei sau 27 de eurocenți.

Astfel, STB vrea să încurajeze persoanele care folosesc des transportul în comun. Desigur, va fi în defavoarea celor care îl folosesc ocazional.

Revenind la abonamentul pe o oră, directorul STB anunță că va fi monitorizată circulația mașinilor pentru ca acestea să ajungă la timp, iar șoferii STB care nu vor pleca la timp din autobaze vor fi cercetați disciplinar. Totuși, asta nu înseamnă că nu vor fi întârzieri pentru că nu există benzi dedicate suficiente.

Propunerea va fi în dezbatere publică și ar urma să fie adoptată de Consiliul General, asta dacă vor fi de acord și consilierii generali.

Adrian Criț mai spune că autobuzele, tramvaiele și troleibuzele vor fi mai curate pentru că se face mai des curățenie. Desigur, în cele foarte vechi, unde s-a depus un strat gros de mizerie, e mai greu de intervenit. Așa că îi invită pe pasageri să respecte curățenia!”, a notat Vitalie Cojocari pe pagina sa de Facebook.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI