Tudor Chirilă a fost agresat verbal de un angajat al Companiei Municipale de Parking București, după ce a intervenit în apărarea unei femei despre care susține că și ea fusese la rândul ei agresată verbal de acesta. Actorul a primit replica din partea Companiei Municipiale, care i-a luat apărarea angajatului.
Actorul a postat pe Facebook un videoclip în care se certa cu un angajat de la Compania Municipală de Parking București, pe motiv că acesta ar fi agresat verbal o femeie. Pe filmare se aude cum angajatul îl înjură și îl amenință pe artist, care ulterior a mers la poliție și a făcut plângere.
Compania de parking i-a dat însă replica lui Tudor Chirilă și a ales să îi ia apărarea angajatului agresiv.
„Ancheta a constatat că nu s-a produs niciun incident în sensul celor reclamate de domnul Chirilă. Nu a folosit injurii la adresa vreunei doamne, așa cum i se reproșează în filmare. Pe fondul emoțional al unui deces recent în familie, acesta a reacționat însă nepotrivit la provocarea domnului Chirilă. Facem mențiunea că nu încurajăm un astfel de comportament în rândul angajaților companiei noastre.
În actualul context, dorim să îi reamintim domnului Tudor Chirilă că, deși el condamnă în termeni foarte duri acest comportament, în data de 27 martie 2019, după cum chiar dânsul a mărturisit, tot în urma unei altercații verbale cu un cetățean, nu s-a putut stăpâni și l-a pălmuit pe bărbatul cu care discuta în contradictoriu”, a fost răspunsul primit de Tudor Chirilă.