Seara trecută a adus din nou cifrele de audiență a celor mai importante posturi TV din România. Dacă te-ai fi așteptat, dragă cititorule, la surprize, s-ar putea să fi dezamăgit, sau surprins plăcut. Și de această dată Kanal D a spulberat competitorii direcți, Antena 1 și PRO TV. ”Survivor România” a fost din nou în topul preferințelor telespectatorilor români.
Rețetarul pentru a crește în audiențe, cel puțin a celor de la Kanal D, se pare că este tot ”Survivor România”. Și sâmbătă, pe 18 aprilie, show-ul celor de la Kanal D a spulberat audiențele la nivel național.
Conform Paginademedia.ro, ”Survivor România” a ocupat locul unu în topul preferințelor românilor. Noile date de audiență ni-i arată pe cei de la Kanal D cu aproximativ 1,8 milioane de români în fața televizoarelor până la miezul nopţii.
PRO TV a avut un vârf între orele 19:00 și 20:00, pe segmentul știrilor. Kanal D a dominat seara de sâmbătă, în timpul difuzării show-ului ”Survivor România”. Antena 1 cu a sa producție ”Te cunosc de undeva” a fost în permanență pe locul trei. Au avut un vârf de aproximativ 1,17 milioane de telespectatori. Antena 1 a fost la egalitate cu postul din Pache Protopopescu.
Datele zilei de ieri îi pu pe primul loc în preferințele românilor pe cei de la Kanal D. ”Survivor România” a reușit să devanseze celelalte două posturi cu 1,8 milioane de telespectatori. De cealaltă parte, pe segmentul urban Kanal D a înregistrat aproximativ 800.000 de telespectatori. Antena 1 și PRO TV au avut 660.000 de telespectatori, respectiv 546.000 de persoane în fața televizoarelor.
Segmentul comercial, în care sunt încadrați telespectatorii tineri, i-a poziționat pe cei de la Kanal D tot pe primul loc. ”Survivor România” a avut parte, pe acest segment, de aproximativ 300.000 de tineri în fața micilor ecrane.
PRO TV și Antena 1 au ocupat pozițiile secunde. PRO TV a înregistrat aproximativ 275.000 de telespectatori, ocupând locul doi în clasament. Din păcate, Atena 1 a avut parte doar de 200.000 de tineri telespectatori la momentul difuzării show-ului ”Te cunosc de undeva”.
În ultimele săptămâni Kanal D a reușit să devanseze clar principalii competitori. Show-ul difuzat de post, ”Survivor România”, a devenit principala distracție a românilor în ultima perioadă.
Chiar dacă au fost programate producții cinematografice de boxoffice, sau altfel de emisiuni, românii au preferat Kanal D. Rămâne să urmărim cifrele acestei seri de duminică și să vedem cum se va poziționa Kanal D, la finalul serii.