Ce soluție a găsit Kaufland România pentru clienți. Cum transformi monedele în cumpărături. Retailerul german a făcut un anunț important pentru clienții săi, iar vestea îi va bucura cu siguranță pe toți cei care au strâns în portofel o adevărată colecție de monede. Iată cum vor proceda.
Monedele sunt adesea primite ca rest de la cumpărături și umplu portofelul, lăsându-l fără spațiu. Mărunțișul, pe care poate că până acum îl puneai de colo-colo, ca să te incomodeze, poate fi valorificat acum într-un mod cât mai ingenios. Soluția inspirată a venit de la Kaufland, iar de-acum monedele îți pot aduce șansa de a cumpăra toate cele necesare, dacă se strânge o valoare mai mare.
Astfel că retailerul a pus la dispoziție o soluție rapidă prin care clienții pot scăpa de mărunțișul greu din portofel și îl pot valorifica. În magazinele Kaufland aceste monede se transformă în cumpărături, au anunțat reprezentanții retailerului german.
Deoarece a identificat această problemă a clienților săi, Kaufland a venit cu propunerea ca un aparat de colectare a monedelor să ofere în schimbul posibilitatea de a face cumpărături din magazinele retailerului. Prin urmare, la intrarea în fiecare supermarket vei putea găsi astfel de tonomate, care vor emite un card de cumpărături cu valoarea sumei pe care ai depus-o în monede.
Fiecare dintre cele peste 150 de magazine Kaufland din țară este dotat cu un astfel de aparat unde se pot colecta monede românești cu valori de 1 ban, 5 bani, 10 bani sau 50 de bani. Mecanismul acestor aparate este unul foarte simplu: trebuie doar să așezi aceste monede pe sita metalică a acestuia și să preiei chitanța care specifică suma depusă.
Cu chitanța aceasta vei merge la Biroul de Informații din cadrul magazinului și îți vei putea ridica cardul de cumpărături cu valoarea sumei depuse. Un avantaj este și faptul că acest card poate să fie folosit în orice magazin din țară. Iar în acest mod te asiguri că te poți folosi de măruntul din portofel într-un mod avantajos pentru tine.
Kaufland este un lanț de hipermarketuri din Germania, parte din grupul Schwarz, ce deține și retailerul de discount Lidl. În anul 2014, grupul Schwarz a devenit cel mai mare grup de retail din Europa, având cifră de afaceri de aproape 80 miliarde euro. Kaufland deține peste 1200 de magazine, dintre care peste 650 sunt situate în Germania.