Șocul trăit de un român care și-a alimentat mașina în Grecia. Ce a pățit imediat ce a pornit motorul apoi

Șocul trăit de un român care și-a alimentat mașina în Grecia. Ce a pățit imediat ce a pornit motorul apoi
Șocul trăit de un român care și-a alimentat mașina în Grecia

Un român a trăit un adevărat șoc, după ce a alimentat mașina în Grecia. Iată ce a pățit imediat după ce a pornit motorul mașinii și ce semnal de alarmă a dorit să tragă acesta.

Șocul trăit de un român care și-a alimentat mașina în Grecia

Un român susține că după ce a alimentat mașina cu carburant în Grecia, a ajuns apoi cu ea direct la service, unde mecanicii i-au spus că de vină ar fi combustibilul.

Românul și-a expus întreaga poveste pe Facebook, acolo unde afirmațiile sale i-au împărțit pe internauți în două tabere.

„Vreau să vă povestesc şi totodată să trag un semnal de alarmă despre o întâmplare/coincidenţă petrecută anul acesta (luna iulie) în Grecia. Pe scurt: Am plecat cu maşină pe ruta Bulgaria-Kulata- Lefkada, am alimentat cu motorină de la o staţie Shell (VPower) pe autostrada la Kulata, chiar la intrarea în Grecia, în Grecia am alimentat de 2 ori, odată la venire şi odată la plecare, de la aceeaşi staţie mare Shell (VPower), aproape de intrarea în Lefkada.

Când am ajuns în România, am alimentat de la aceeaşi staţie Rompetrol (Alto55 diesel, la care alimentez de 8 ani. La câteva zile de la revenire s-a stricat maşina: pompă de înalte cu şpan, a blocat senzori, rampă şi injectoare, reparaţie care costă 10.000 de lei.

Cei de la service-ul care repară injectoare au zis că ori am nimerit un lot de motorină prost, ori a fost peste măsură de aditivată şi că o coincidenţă că e a patra a maşină pe care o repară în decurs de o lună jumate, care vine cu aceeaşi problemă şi care a fost în Grecia în ultimele zile. S-a mai confruntat cineva cu această problemă?!”, a fost mesajul românului.

Păreri pro și contra pe Internet

Au fost internauți care i-au dat acestuia dreptate, unii dintre ei spunând că și ei au pățit probleme asemănătoare, după ce au alimentat din Grecia.

„Au carburant foarte prost, dacă întrebi un şofer de tir care tranzitează Grecia îţi va spune că nu va alimenta niciodată pe teritoriul Greciei. Acum 5 ani am avut o problema asemănătoare cu o maşină cu injectoare noi”, a  scris cineva, iar altul a confirmat:

„Noi tot de la Shell am pus înainte de a trece graniţa la greci şi după 2 zile ne-a apărut în bord check engine şi am stat puţin stresaţi. Deci, clar, că e ceva cu carburantul lor. E de evitat Shell-ul!”

Dar au fost și alți internauți care l-au contrazis.

„Fraţilor, eu stau în Grecia de 20 ani şi nu am păţit nici măcar o singură dată ce spuneţi voi acolo. Eu am păţit exact invers. Am alimentat de la Rompetrol şi s-a întâmplat să se oprească maşina în drum, nu mai pornea deloc. Am dus-o la service şi mi-a spus să nu mai alimentez la alte benzinrii decât OMV SAU MOL am avut depuneri pe pompă”, a spus un alt internaut.

Altul a fost de părere că maşina păţitului ar fi avut dinainte probleme, sugerând că de vină ar fi şi stilul său de a conduce, fără a exclude însă în totalitate posibilitatea ca motorina să fi fost de calitate proastă.

„Motorul merge mai mult subturat decât turat! Motor mare, diesel, subturat = probleme în timp. Un motor turat este un motor curat. Bineînţeles că există şanse să fi nimerit un lot de carburanţi mai slab, dar problemele la motorul tău s-au adunat în timp (dacă ai mers preponderent urban subturat, iar la drum lung nu ai “călcat-o” să se mai cureţe) şi acum ţi-a “căzut”. Span-ul ăla nu se adună suficient de mult la 2-3 alimentari. Alea au fost probleme vechi care s-au spart acum”.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI