În aceste zile se derulează câteva campanii, în urma cărora se dau produse gratuite la mall-urile din București, fiind vorba mai exact de lucrurile pe care nu trebuie să dai niciun leu.
Nu este nimic nou în aceste demersuri, dar ca urmare a acestor campanii marile Mall-uri bucurește au fost invadate de români, care au stat la cozi interminabile, având în vedere că se dau produse gratuite.
Concret este vorba de câteva campanii de promovare a anumitor produse cu titlul de gratuitate, mai exact lucruri pe care nu trebuie să dai niciun leu.
Se pare că aceste strategii de marketing au dat roade, având în vedere numărul mare de amatori de grratuități, și care nu s-au plâns de statul la cozi imense.
Dacă ajungi printr-unul din aceste spații comerciale, vei descoperi tineri care te îmbie să faci parte din aceste campanii de gratuități, iar singura ta obligație, dacă o putem numi așa, este să testezi aceste produse și, ulterior, să mergi să le și achiziționezi.
Tot ce trebuie să faci este să-ți instalezi pe telefonul tău mobil o anume aplicație, iar aici vei descoperi care este fiecare mall din București inclus în aceste campanii de marketing, iar lista nu este una scurtă, după cum urmează:
Odată instalată aplicația, vei fi anunțat care sunt produsele pe care le poți testa gratuit pentru o perioadă de timp, urmând ca mai apoi să dai și un feedback pe marginea produselor testate, fiind invitat să le cumperi, asta dacă ești mulțumit de ele.
Pentru cei deja obișnuiți cu genul acesta de situații, este bine știut că acest program de fidelizare a fost introdus în perioada crizei de pandemie, când eram nevoiți să stăm mai mult izolați, și fără a avea acces în incinta spațiilor comerciale, inclusiv în marile complexe comerciale .
Cu toate astea, reprezentanții companiei care a demarat aceste campanii, declarau în urmă cu trei ani că lucrurile vor continua și acum, deși nu mai se pune problema de restricții:
„Pentru că varianta clasică de sampling nu mai poate fi accesată deocamdată, dar în continuare ne dorim să oferim spre testare produsele Perutnina. Samplia este varianta perfectă. De ce? Pentru că asigură distribuirea de mostre fresh în condiții de maximă siguranță (lanțul de frig este asigurat și controlat) și în plus ne oferă date în timp real și profilul persoanelor care testează produsele noastre”, a declarat Monica Ivan, Marketing Manager Perutnina Romania, pentru iQAds în 2021.
Așa că, dacă ajungi în aceste zile prin Mall-urile din București, și ești invitat să faci parte din aceste campanii, ai toate șansele să primești lucruri pe care nu trebuie să dai niciun leu, mai ales că se dau gratuite.