Schimbare majoră pe Instagram. Instagram, deținut de compania Meta, fostă Facebook, testează posibilitatea ca utilizatorii să cumpere un abonament pentru a urmări influenceri și bloggeri, a notat portalul Tech Crunch.
Astfel, Tech Crunch a notat că la începutul acestui an, rețeaua de socializare afirma că o să evalueze ideea de abonamente pentru bloggeri, apoi Instagram a început să dezvolte funcția ce permite ca poveștile bloggerilor să fie vizualizate numai de către urmăritorii lor.
Conform portalului, ideea abonamentelor este de a plăti sistematic o sumă foarte mică pentru a avea acces la conținut exclusiv de la influencerii preferați.
”Pare că firma este pregătită să lanseze abonamente pentru bloggeri, pentru o testare mai amplă. Potrivit serviciilor independente de urmărire a aplicațiilor, Instagram a adăugat recent opțiunea Instagra, Subscriptions în aplicația sa din SUA, în secțiunea de achiziții în aplicație”, a relatat portalul.
Platforma de analiză a pieței de aplicații Sensor Tower a raportat că funcția Instagram Subscriptions a apărut în achizițiile aplicației, în versiunea americană începând din data de 1 noiembrie, la prețul de 4,99 de dolari, apoi pe 3 noiembrie a fost adăugat un pachet de 0,99 de dolari. De regulă, Instagram testează noile caracteristici cu un grup mai mic de persoane înainte să le facă publice.
Instagram reprezintă un serviciu online de photo-sharing, video-sharing și rețea socială ce oferă utilizatorilor posibilitatea să încarce poze și video-uri, să le aplice filtre digitale, precum și să le distribuie pe o varietate de rețele sociale, precum Facebook, Twitter, Tumblr și Flickr.
Instagram a fost creat de către Kevin Systrom și Mike Krieger. El a fost lansat în octombrie, anul 2010. Serviciul a câștigat popularitate rapid, astfel că în aprilie 2012 a atins cifra de 100 de milioane de utilizatori înregistrați.
De precizat este că Instagram este distribuit prin App Store, Google Play și Windows Phone Store.
Serviciul a fost achiziționat de Facebook în aprilie 2012 pentru aproximativ 1 miliard de $. În anul 2013, Instagram a crescut cu 23%, în timp ce Facebook, compania-mamă, cu doar 3%.
La ora actuală, Instagram este una dintre cele mai utilizate rețele sociale în comunicarea companiilor cu consumatorii. Potrivit datelor publicate, sunt 25 milioane de conturi de business pe Instagram.
Potrivit cercetărilor, văzute de Wall Street Journaș, Instagram este considerată dăunătoare pentru un număr mare de adolescenți, având efect negativ asupra sănătății mintale a adolescentelor.
„Adolescenții dau vina pe Instagram pentru creșterea ratei de anxietate și depresie”, se indică într-o prezentare din 2019.