Schimbare majoră în trustul PRO. Sunt vizate două televiziuni din acest trust. De altfel, pe aceste două televiziuni au început deja să ruleze promourile ce anunţă aceste noi transformări, fără să se menționeze însă de când se va produce schimbarea. Reamintim că, în urmă cu cinci ani, televiziunile din grupul Pro au trecut prin cea mai importantă schimbare de imagine din istoria posturilor TV.
E schimbare majoră în trustul PRO. Este vorba despre faptul că posturile Pro 2 şi Pro X, care şi-au schimbat denumirile în urmă cu cinci ani, trec acum printr-o nouă transformare. Doar că, procedural vorbind, înainte de o astfel de schimbare, Pro TV trebuie să primească acordul CNA, după cum s-a întâmplat şi în anul 2017, la anterioarele schimbări.
De altfel, pe cele două televiziuni au început deja să ruleze promourile ce anunţă noile transformări, fără însă să se specifice de când se va produce schimbarea. Astfel, televiziunea Pro X, urmaşă a Sport.ro, o să devină Pro Arena. Iar televiziunea Pro 2, fosta Acasă TV, a revenit la denumirea iniţială Acasă.
De reamintit este faptul că, acum cinci ani, televiziunile grupului Pro treceau prin cea mai importantă schimbare de imagine. Toate cele cinci televiziuni își schimbaseră siglele, iar trei dintre ele, Acasa TV, Acasă Gold şi Pro Sport își schimbaseră denumirile în Pro 2, pro Gold şi Pro X.
În urmă cu cinci ani, televiziunile din trustul Pro treceau prin schimbări precum schimbarea siglei postului Pro TV, iar cele trei linii de sub numele postului dispăreau. Tot în urmă cu cinci ani, Acasă TV, televiziune dedicată femeilor, devenea Pro 2, iar Sport.ro devenea Pro X. Sport.ro fusese schimbat, cu acordul CNA, în televiziune pentru bărbaţi, care difuzează mai multe seriale, cum ar fi Seinfeld, Supernatural sau Simpsons.
PRO TV, canalul de televiziune privat comercial din România, a fost lansat la 1 decembrie 1995. Acesta a fost deținut de compania PRO TV SRL și face parte din grupul Central European Media Enterprises. Prima transmisie a început la 1 decembrie 1995, la ora 19:00, iar lansarea a fost prezentată de Andreea Esca, în cadrul Știrilor PRO TV.
Din dat de 3 septembrie 1999 compania a emis și un semnal propriu pentru Republica Moldova, sub marca PRO TV Chișinău, care a difuzat, pe lângă programele Pro TV București și o serie de jurnale și emisiuni locale și propriile calupuri publicitare pe toată durata zilei.