Război media Pro TV – Kanal D. Ce se întâmplă pe piața din România

Cine câștigă războiul audiențelor dintre Teo și Măruță

Telespectatorii români poate nu știu, dar în fiecare zi, pe intervalul 15-17, se dă o adevărată bătălie. Gladiatorii audiențelor sunt Teo Trandafir și Cătălin Măruță, care se luptă de ani buni.

Cine câștigă războiul audiențelor dintre Teo și Măruță

Cine a câștigat în ultimele 6 luni? Potrivit analizei făcute de paginademedia.ro, în urmă cu două zile, emisiunea Teo Show, de la Kanal D, a trecut peste La Măruță, emisiunea Pro TV, la nivel national și în mediul urban. În ultimele șase luni, însă, show-ul lui Măruță de pe Pro TV este cel care domină intervalul. Diferența este mai mare în favoarea Pro TV pe publicul comercial. La nivel național și la orașe, situația este mult mai „strânsă”.

Trebuie specificat faptul că patru din ultimele 6 luni cei doi realizatori de emisiuni au fost nevoiți să improvizeze cum au putut, deoarece pandemia de coronavirus au ținut departe invitații de studiourilor lor. Benefic pentru ei a fost faptul că oamenii nu au avut mai nimic de făcut acasă, decât să se uite la televizor.

Cine câștigă războiul audiențelor dintre Teo și Măruță
Cine câștigă războiul audiențelor dintre Teo și Măruță

Iată care sunt cifrele de audiențe ale celor două emisiuni, pe ultimele 6 luni

Pe segmentul național, în primele șase luni ale lui 2020, situația este în favoarea lui Măruță, care ocupă primul loc la nivel național, cu o medie de 570.000 de privitori. Totuși, Teo Show a ținut aproape și a adunat o medie de 560.0000 de telespectatori, în perioada ianuarie-iunie 2020.

Pe segmentul urban, situația seamănă, dar diferența se mărește. Avantajul este tot al lui Măruță, care a adunat la televizor aproximativ 260.000 de urmăritori, în medie, raportat la situația din ultimele șase luni. Teo Trandafir și emisiunea sa de la Kanal D a înregistrat o audiență cu 20.000 de privitori mai mică: 240.000.

Pe segmentul comercial este diferența cea mai mare dintre cele două emisiuni. Tinerii s-au uitat în număr mai mare la show-ul lui Cătălin Măruță de la Pro TV: 100.000 a fost media, în ultimele șase luni.  Teo Show a avut 40.000 de privitori mai puțin. Astfel, în perioada ianuarie-iunie 2020, a scos o medie de 60.000 de tineri.

Cele mai bune emisiuni făcute de cei doi jurnaliști au strâns la televizor foarte mulți români. Astfel, emisiunea lui Măruță cu cea mai mare audiență a fost cea din 31 martie, în plină pandemie, când mai avea puțin și ajungea la un milion de români pe post: 950.000 de telespectatori a fost media emisiunii de atunci. Vârful emisiunii lui Teo a fost atins pe 27 februarie, când la show-ul de pe Kanal D s-au uitat 800.000 de români.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI