Am aflat care este produsul care apare joi în toate magazinele Lidl România. Mulți români cu spirit artistic se vor bate pe această unealtă ieftină. Așadar, ce pune retailerul german în vânzare, vezi în rândurile de mai jos ale articolului.
Lidl va vinde, începând de joi, 22 septembrie, o unealtă Parkside nouă. Aparatul de gravat va fi disponibil la prețul de 45 de lei. Aparatul are 6.000 de curse la mersul în gol. De asemenea, poate fi folosit pentru gravarea pe obiecte realizate din diverse materiale, cum ar fi ceramică, metal, piatră, sticlă, lemn sau plastic.
Vârful uneltei, care este deja montat, este realizat din tungsten, iar cursa acestuia (adâncime la care intră în material) se poate regla de către utilizator. În cutie se găsesc incluse patru șabloane, pentru litere, simboluri sau emoji-uri.
Dispozitivul retailerului german are, de asemenea, zone anti-alunecare și cablu cu lungime de 2 metri. Aparatul poate fi folosit pentru crearea de adevărate opere de artă, dar și pentru gravarea unor obiecte, precum căni sau brichete, care pot fi oferite ulterior drept cadou. Ca și la alte unelte Parkside, Lidl oferă o garanție de 3 ani la acest produs.
„Instrumentul potrivit în orice situație: cu dispozitivele PARKSIDE, în atelierul tău poți da startul oricărui proiect. Deoarece gama noastră include toate tipurile de scule electrice și, desigur, o gamă largă de accesorii. PARKSIDE oferă dispozitive variate și, datorită verificărilor stricte de siguranță și calitate, este un partener de încredere pentru următorul tău proiect. Ustensilele te vor convinge prin raportul lor excelent calitate-preț, cu un nivel ridicat de performanță în sectorul DIY”, anunță Lidl.
Începând de luni, la Lidl sunt disponibile două aparate de îngrijire personală pentru bărbați interesante, marca Silvercrest Personal Care: un aparat de ras rotativ și un aparat de tuns părul și barba, ambele fiind prevăzute cu acumulator.
Primele magazine Lidl au fost inaugurate în România în anul 2011, iar astăzi sunt peste 300 de magazine în toate județele țării. Lidl a spus și care este succesul afacerilor din România.
„Colaborarea cu furnizorii din România este una dintre prioritățile noastre și, de aceea, includem în oferta noastră un număr din ce în ce mai mare de produse locale. Pentru că înțelegem apetitul românilor pentru produse autentice, am inclus în sortiment produse dezvoltate local, cum sunt cele din gama Cămara Noastră sau fructele și legumele de la furnizori români, disponibile în Piața Lidl”, anunță retailerul german.