18 feb. 2023 | 15:38

Produsele de prestigiu care fac furori în magazinele Lidl România. Clienții le vor adora

Diverse
Produsele de prestigiu care fac furori în magazinele Lidl România. Clienții le vor adora
Lidl continuă să fie în prima linie a produselor alimentare de calitate

Anul care tocmai s-a încheiat, cel puțin pentru gigantul Lidl, a însemnat încununarea eforturilor sale de a aduce la rafturi produsele de prestigiu, premiate. Așa se face că românii vor găsi aceste produse care vor face furori în magazinele Lidl România. Clienții le vor adora, iar prețurile sunt pe măsură.

Lidl continuă să fie în prima linie a produselor alimentare de calitate

În centrul succesului Lidl se află o excelentă aliniere între strategiile comerciale și cele privind lanțul de aprovizionare, care include segmentarea. Acest lucru permite gigantului german să echilibreze mai eficient cererea și oferta.

Cu un model de cerere subiacent mai stabil și mai previzibil, acest lucru elimină nevoia de amortizoare costisitoare împotriva incertitudinii în întregul lanț de aprovizionare.

Lidl lucrează îndeaproape cu furnizorii pentru a minimiza costurile lanțului de aprovizionare, astfel încât să poată oferi consumatorilor un preț cu adevărat scăzut.

Gigantul german recunoaște necesitatea de a oferi consumatorului o anumită formă de emoție pentru a crea interes și a atrage consumatorii în magazin. Acest lucru este realizat prin vânzarea de produse speciale în anumite zile ale săptămânii.

Toate aceste eforturi au plasat Lidl în prima linie a produselor alimentare de calitate, iar asta se vede și după recentele premieri care au avut loc anul trecut, gigantul primind așa-numitele premii Oscar în gastronomie, la nu mai puțin de opt produse marcă proprie din gama de brânzeturi.

Vezi și: Sigur va fi coadă în fața magazinelor. Gigantul care lansează propria linie de îmbrăcăminte. Imaginea de pe haine va fi un cântăreț celebru

Care sunt produsele de prestigiu care fac furori în magazinele Lidl România

Așa cum relatam recent, gigantul Lidl a fost premiat anul trecut în cadrul premiilor „World Cheese Awards” și „International Cheese & Dairy Awards”, iar produsele premiate fac parte din gama marcă proprie a Lidl de brânzeturi. Vorbim aici, de exemplu, de mărcile proprii Roncero, Deluxe și din vasta lor selecție premium „La Queseria de Lidl.”

Așa se face că, în curând, aceastea vor fi produsele de prestigiu care fac furori în magazinele Lidl România, și toate aceste produse vor apare în rafturi la prețuri mici, și fără competiție pe piață, chiar dacă sunt considerate a fi cele mai bune din lume.

Produsele se vor regăsi în cea mai nouă ofertă a magazinelor Lidl România, iar clienții se vor putea bucura de cele mai bune produse din gama brânzeturi din lume, premiate la prestigioase competiții de gen.

Din responsabilitatea sa de mare companie, Lidl lucrează mai mult ca oricând pentru a-și consolida angajamentul față de clienții, fără a renunța niciodată la sustenabilitate ca axă principală a activității sale și oferind întotdeauna cele mai ieftine produse și un coș de cumpărături la fel de ieftin pentru clienții săi.