Lanțul de supermarketuri Lidl lansează un produs inedit. Este vorba de o linie de îmbrăcăminte André Hazes. Din 30 iunie, șosetele, papucii și prosoapele de baie, pe care se arată silueta cântărețului, vor fi în magazine. Lild nu este la prima inițiativă de acest fel, dar speră să aibe succes cu noua linie vestimentară.
André Gerardus Hazes, născut pe 30 iunie 1951, a fost un cântăreț și actor olandez. În calitate de cântăreț, Hazes a înregistrat 36 de albume de studio și live și 55 de single-uri înainte de moartea sa pe 23 septembrie 2004. Muzica sa este încă binecunoscută în Olanda și Flandra, cunoscută pentru versuri sentimentale și simple.
După ce au bătut palma cu cei de Lidl, celebrul cântăreț olandez va deveni imaginea lanțului de supermaketuri în Olanda. La șaptesprezece ani după moartea sa, Hazes senior este încă extrem de popular și interesant din punct de vedere comercial, după cum se dovedește. După o carte, film, musical, Lidl vine acum cu o adevărată linie vestimentară a cântărețului folk.
Linia a fost lansată împreună cu Rachel Hazes, văduva cântărețului folk din Olanda. Oficialii Lidl spun că „Rachel însuși ne-a abordat cu această idee. Și am fost imediat entuziaști Hazes și Lidl se potrivesc împreună. Hazes este un om al oamenilor, la fel și noi, ca Lidl. Fanii Hazes vin și la magazinele noastre.” , spune un purtător de cuvânt al supermarketului. Prosoapele de baie, zmeele și pungile de bere cu versurile originale ale cântecelor lui Hazes vor fi disponibile în 437 de sucursale Lidl începând cu 30 iunie.
„Există, de asemenea, hanorace, pantaloni, cămăși și halate de baie reale cu silueta recunoscută. Desigur, este un mod inteligent de a câștiga bani.
La urma urmei, totul în jurul celui mai faimos cântăreț folk din țară garantează succesul. Dar facem acest lucru în principal din tribut adus cântărețului folk.”, spune purtătorul de cuvânt.
Pe 30 iunie este cea de-a 70-a aniversare a celebrului cântăreț folk André Gerardus Hazes. Ideea lansării acestei linii a venit tocmai pentru a celebra aniversarea celebrului solist olandez. „De aceea, produsele sunt în magazinele noastre din acel moment.”, au mai spus oficialii Lidl din Olanda.
Hazes este mai viu ca niciodată după moartea sa, spune René van Beeten, unul din mulții imitatori ai regretatului cântăreț olandez. Odată cu anunțul Lidl de a lansa această linie de produse, van Beeten a făcut o declarație în presa locală, declarând:
„A trebuit să clipesc de câteva ori când am văzut papucii și halatul de baie. Desigur, companiile vor să câștige bani și popularitatea lui este folosită pentru asta. Dar o văd și ca o onoare.
Și dovada că André este încă foarte popular. Și pe bună dreptate. Melodiile sale continuă să te atingă.”, recunoaște Van Beeten, conform presei locale olandeze.