Nu de puține ori am scris de bine, când a fost cazul, și de rău, când a fost cazul. De data asta, este unul din acele momente în care suntem nevoiți să arătăm și partea mai puțin frumoasă. Din păcate, pădure fără uscături nu se poate, și este regretabil când auzi că acest proverb se adeverește. Mai ales că, în acest caz, vorbim de un produs expirat la un magazin Lidl România și de ce a pățit un bărbat după ce s-a întors să ceară socoteală.
În general, produsele comercializate de supermarket-uri de nivelul celor de la Lidl România, sunt verificate cel puțin de două ori pe zi. Se pare că în cazul nostru, fie responsabilul cu verificarea produselor a uitat, sau nu a trecut deloc prin verificări.
Este regretabil să auzi de astfel de situații la un brand, precum Lidl România, dar putem acorda circumstanțe atenunate. Nu putem spune același lucru despre șeful magazinului. Acesta ar fi avut o atitudine cel puțin neprofesională atunci când i s-a adus la cunoștință problema.
Dacă lucrurile ar fi fost rezolvate, așa cum era normal, și fără o atitudine ostilă, astăzi poate nu am mai fi relatat despre acest caz. Dar, tocmai atitudinea neprofesională a reprezentantului Lidl România din magazinul piteștean, ne-a determinat să aducem în fața voastră, cititorii, cazul.
Totul pleacă de la achiziția unui produs de tip fast-food a unui client dintr-un magazin Lidl România din Pitești. Genul acesta de produse, după cum bine se știe, au un termen strict de valabilitate, chiar dacă sunt ambalate. Clientul, poate fiindu-i foame, a decis să cumpere din magazinul Lidl România un sandwich cu salam, cașcacaval și ardei capia.
Până aici nimic deosebit. Omul și-a plătit la casă produsul, dar având un presentiment, a verificat termenul de valabilitate al produsului, iar constatarea a fost una extrem de neplăcută. Pe ambalaj termenul arăta data de expirare, 27 noiembrie 2022. Clientul cumpărase produsul cu o zi mai târziu, în data de 28 noiembrie. Deci, conform termenului de valabilitate, produsul era expirat și ar fi trebuit scos de la vânzare.
Crezând că va găsi înțelegere, după o discuție cu un paznic, a ajuns înapoi la casa de marcat, unde casierița l-a înștiințat pe șeful de magazin. Dar, așa cum spuneam mai devreme, atitudinea acestuia a fost cu totul neașteptată și chiar neprofesională.
Clientul povestește presei locale piteștene că acesta i-ar fi zis că „Bă tu de ce ai venit, nu ca să dai înapoi produsul? Du-te și ia altul!”. Deși, în esență asta vroia clientul, modalitatea în care șeful de magazin i s-a adresat nu face cinste brandului magazinului în care lucrează.
Deși ne îndoim, poate oficialii Lidl România vor da de acest material și, cine știe, vor reuși să ia măsuri. Nu de alta, dar poate pe viitor astfel de reacții nu vor mai apare. Există o vorbă veche între comercianți, „clientul nostru, stăpănul nostru!”. Din păcate, în cazul acestui șef de magazin nu se aplică absolut deloc.