Probleme la metroul de Otopeni. Decizia de ultimă de la tribunal

Probleme la metroul de Otopeni. Decizia de ultimă de la tribunal
Probleme la metroul de Otopeni. Decizia de ultimă de la tribunal

Curtea de Apel București a admis contestația în cadrul licitației pentru prima secțiune a Metroului Otopeni.

Ce probleme sunt la metroul Otopeni. Decizia tribunalului

Pe 27 august, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a admis contestația constructorului grec Aktor, la licitația pentru structura de rezistență a primei secțiuni a Magistralei 6 de metrou.

Elenii contestau respingerea ofertei făcute de ei, cerând ca aceasta să fie reluată în calcul de către Metrorex la licitația pentru secțiunea 1Mai – Tokyo (Băneasa). Rămâne de văzut care va fi decizia Companiei Metrorex în urma deciziei CNSC și când va fi stabilit un nou termen de depunere a ofertelor pentru etapa următoare a licitației.

Ofertele trebuia fi depuse până pe 3 septembrie

În data de 31 iulie 2020, Metrorex finalizase etapa de evaluare a candidaturilor depuse la licitația pentru structura de rezistență a primei secțiuni din Metroul Otopeni. Așadar cei șase candidați urmau să depună ofertele pentru etapa următoare a licitațiilor.

Între timp, pe 12 august, constructorul elen a depus contestația menționată mai sus, licitația fiind suspendată. Prin urmare, având în vedere decizia CNSC, cel mai probabil, termenul de 3 septembrie nu va fi respectat.

Potrivit economica.net, Metrorex a mai fost obligată să reevalueze oferta Aktor și după decizia din data de 28 mai a Curții de Apel București.

Legătura directă dintre Gara de Nord și Aeroportul Otopeni

Magistrala 6 realizează extinderea rețelei de metrou actuale din stația 1 Mai până la Aeroportul Internațional ‘Henri Coandă’ București. Linia nouă va permite legarea directă între Gara de Nord și Aeroportul Otopeni, fără transbordarea călătorilor prin schimbarea peroanelor și a trenurilor.

Aeroportul Henri Coandă
Probleme la metroul de Otopeni. Decizia de ultimă de la tribunal

Noua linie de metrou va cuprinde 12 stații și va avea un traseu de 14,2 km. Stațiile vor fi: Stația 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo, Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroport Otopeni.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI