Pro TV a dat lovitura de grație postului Kanal D. Se pare că a jucat dur și a reușit să ”sufle” Survivor de la Kanal D. Iată ce se va întâmpla cu emisiunea Survivor.
Vreme de două sezoane, emisiunea ”Survivor România” a plasat Kanal D pe primul loc, în topul televiziunilor din țară. Sezonul al doilea al emisiunii filmate în Republica Dominicană a adus Kanal D constant pe primul loc în topul televiziunilor. Însă se pare că formatul emisiunii le-a surâs cehilor de la Pro Tv, iar audiențele colosale înregistrate de Kanal D i-au determinat să stea la masa negicierilor, potrivit Cancan.ro.
Aparent, noul proprietar al trustului cu sediul în Pache Protopopescu a purtat negocieri la sânge cu casa de producție care deține acest format. Iar cehii au făcut o ofertă: cumpără formatul pentru mai multe țări, printre care Cehia și Serbia, dar cu o condiție, aceea ca „Survivor România” să fie inclus în acest pachet. Cu toate că inițial reprezentanții casei de producție nu au fost de acord să cedeze emisia și pentru România, s-au răzgândit ulterior și au bătut palma.
În 2015, Pro TV anunța show-ul “Supraviețuitorul”, prezentat de Dragoș Bucurenci. Primul episod, difuzat pe 12 septembrie, a reușit să atragă aproape 1,3 milioane de telespectatori, dar după al doilea episoad, cifrele audiențelor au scăzut dramatic, iar emisiunea devenea pariul pe care postul PRO TV îl pierdea, cedând de mai multe ori prime-time-ul Antenei 1.
Dar rivalii de la Kanal D au identificat setea publicului pentru show-urile extreme și au pariat pe formatul acesta, resuscitând show-ul și reușind să fie lideri de audiență două sezoane.
Potrivit paginademedia.ro, finala Survivor România 2021 a avut următoarele audiențe:
La nivel naţional, cu Daniel Pavel la prezentare şi cu Zannidache câştigător, Kanal D a adunat o audienţă medie de peste 1,7 milioane de telespectatori pe minut. Kanal D a fost lider de audienţă, cu o cotă de piaţă de peste 30%. Pe locurile doi şi trei au fost ocupate de Pro TV şi Antena 1, cu 630.000 respectiv 484.000 de persoane pe minut.
La nivel urban, liderul a rămas neschimbat şi în mediul urban, cu o audienţă medie de 740.000 de privitori.
la nivel comercial, peste 250.000 de tineri s-au uitat la ultima ediţie a sezonului doi de Survivor. La finala de anul trecut, Kanal D era pe locul trei la tineri. La ora actuală, după îndelungi negocieri, Pro TV-ul încearcă să resusciteze formatul din 2016 și să „deturneze” Kanal D-ul la nivel de audiențe.