Amatorii de senzații tari ar trebui meargă într-o vacanță măcar o dată în viață într-una dintre locațiile de mai jos. Aici se află unele dintre cele mai ciudate ca formă, cele mai înalte sau lungi poduri din lume. Ele traversează munți sau văi, oferind o imagine de excepție, dar și emoții pentru cei temători. Află în continuare care sunt unele dintre cele mai înfricoșătoare poduri din lume, alături de o scurtă prezentare.
Primul pe lista noastră de astăzi este Langkawi Sky Bridge, un pod curbat cu o înălțime de 125 de metri din Malaezia, finalizat în anul 2005. Podul este ridicat pe un teren aflat la 660 de metri deasupra nivelului mării, în vârful Gunung Mat Cincang din Pulau Langkawi, insula principală a arhipelagului Langkawi din Kedah.
Langkawi Sky Bridge are o lățime de aproximativ 2 metri, mai precis 1,8 metri, având la capete două balustrade de oțel, precum și plasă de sârmă de oțel pe ambele părți. Podul este proiectat sub forma unei pasarele curbate, pentru a mări vizibilitatea și a oferi o perspectivă unică pe măsură ce vizitatorul trece de-a lungul său.
După primii 25 de metri ai podului, care sunt drepți, urmează 3 secțiuni curbe de 25 m, apoi o ultimă secțiune dreaptă de 25 m. De menționat că, la fiecare capăt al pasarelei, podul are o platformă de vizualizare triunghiulară cu lățimea de 3,6 m, servind drept zone vizionare pentru vizitatori.
Un alt pod care merită menționat este Puente de Ojuela, din Mexic, considerat unul dintre dintre cele mai periculoase și mai misterioase locuri de pe planetă. Construit peste un canion adânc, în 1898, podul a servit, de-a lungul timpului, ca cea mai scurtă tranziție de la oraș la minele Ojuela, unde erau extrase metale prețioase.
Construcția acestuia s-a încheiat în anul 1898, fiind restaurat ca obiectiv turistic în 1991. Puente de Ojuela are o deschidere principală de 271,5 metri.
Citește și: Profețiile înfricoșătoare care s-au îndeplinit. Arsenie Boca și Nostradamus au avut dreptate
Sidu River Bridge, China, a revendicat titlul de „Cel mai înalt pod din lume“, fiind și unul dintre cele mai spectaculoase. Deschis pe 15 noiembrie 2009, acesta este cel de-al treilea pod chinezesc realizat în mai puțin de un deceniu. Este un pod suspendat de 1.222 de metri lungime și traversează valea râului Sidu, lângă Yesanguan.
Ultimul, dar nu cel din urmă este Viaductul Millau, a cărui construcție a început în 1975 și s-a încheiat în anul 2004, odată cu terminarea viaductului. Podul are o lungime de 2.460 de metri și traversează râul Tarn. Situat la o înălțime de 343 de metri, Viaductul Millau are o autostradă cu 2 benzi și o bandă de urgență pe fiecare sens de mers.