România își deschide brațele pentru o nouă bancă ce urmează să intre în vizorul tuturor. Care sunt informațiile de ultimă oră și ce detalii au fost stabilite până la acest moment?
O nouă bancă vine în vizorul românilor. Mai exact, este vorba despre Octobank, neo-bancă fondată de Bogdan Atanasiu. Aceasta este specializată în soluții destinate IMM-urilor europene și a intrat de curând în România.
Sediul este la Praga și are un focus principal pe magazinele online și comercianții din regiunea CEE. Octobank și-a lansat operațiunile încă de la începutul lui 2021, precum anunța presa de specialitate. Compania a mai anunțat și că va opera inițial pe piața din Cehia, ulterior în România, Polonia și Ungaria.
Chiar de curând compania a cumpărat Earlybase – companie B2B cu activități de vânzări și marketing. Evenimentul a marcat și prima achiziție realizată de Octobank de la înființarea băncii care furnizează servicii exclusiv online, prin intermediul aplicațiilor web și mobile.
“Am ales Republica Cehă ca prima piață de lansare a operațiunilor, deoarece, în ultimii ani, a înregistrat cea mai mare pondere a tranzacțiilor de plată contactless la punctele de vânzare (POS) din toate țările europene, aceasta reprezentând baza pe care se dezvoltă nucleul soluțiilor octobank. Și ne așteaptăm ca această tendință să acopere întreaga regiune CEE, unde intenționăm să continuăm extinderea cu Polonia, România și Ungaria într-o etapă următoare”
Bogdan Atanasiu, fondator și CEO Octobank
Cardurile de debit virtuale și fizice emise de bancă sunt compatibile cu plățile online și la POS cu Google Play și Apple Pay. Mai mult decât atât, oferă și posibilitatea de a retrage numerar la orice bancomat.
„Platforma de investiții și M&A se află în proces de rebranding, urmând a fi integrată în soluțiile oferite de octobank, sub forma unui serviciu de investment management, oferind posibilitatea clienților business de a investi în startup-uri preselectate din regiunea CEE. Adăugarea acestei facilități în cadrul octobank va completa gama de soluții furnizate, scopul nostru fiind oferirea unui ecosistem în care clienții business pot accesa toate tipurile de servicii și produse financiare într-un singur mediu complet digital”,
Diana Petre, Head of Marketing octobank (Sursa: Profit.ro)
Românii au devenit din ce în ce mai curioși cu privire la neo-băncile care fac parte dintr-o categorie mai largă de instituții financiare care se bazează pe canalul digital ca fiind singurul și cel mai predominant mod de interacțiune cu clienții.