Cu siguranță mulți s-au aflat în situația în care să fie sunați de angajații Digi RCS-RDS pentru a face plata abonamentului pe care îl dețin. Unii dintre români uită și se încurcă în detalii la final de lună când trebuie să împartă banii pentru utilități și alte lucruri, timp în care alții nu dispun de suma necesară. Ce se întâmplă după 10 zile dacă nu plătești? Toți abonații trebuie să știe asta! Majoritatea cetățenilor de la noi au ales să semneze contracte de furnizare de servicii de telecomunicații cu Digi România.
Numeroși români au ales să semneze contracte de furnizare de servicii de telecomunicații cu Digi România. Operatorul cu care mulți sunt familiarizați deja a scos pe piață o paletă largă de oferte.
Există însă scenarii și momente în care unii dintre abonați trebuie să știe consecințele în cazul în care nu reușesc să plătească la timp abonamentul lunar. Ei trebuie să achite facturile la timp într-o perioadă de grație de zece zile de la ultimul termen.
După depășirea celor zece zile, abonamentul este suspendat. Cu toții trebuie să mai ia la cunoștință faptul că reactivarea lui se face doar după ce facturile scadente sunt achitate. În categorie intră abonamentul de telefon mobil și internet.
În cazul abonamentului pentru cablu este posibil ca suspendarea lui să se facă puțin mai târziu. De asemenea, Digi România a arătat într-o campanie de informare față de plata facturii că abonatul își asumă pe deplin obligația de plată a unui comision care nu are legătură cu Digi.
Acest lucru se petrece în cazul în care clientul decide să nu mai apeleze la mijloacele de plată care sunt puse la dispoziție de către companie.
Digi lansează ediția a 4-a a campaniei „DIGI Days” prin care urmează să mulțumească tuturor abonaților existenți pentru loialitate.
Cei din urmă vor fi răsplătiți cu o reducere de 50% timp de 6 luni la contractarea unui serviciu nou, a unei extraopțiuni sau unui upgrade.
„DIGI Days” se desfășoară exclusiv online, în perioada 9 – 15 mai, eveniment creat special pentru sărbătorirea fidelității clienților și încrederea lor în serviciile oferite de companie.
„RCS & RDS este de părere că primordială este protejarea interesului României în domeniu, mai precis evitarea impunerii de sancțiuni din partea organismelor europene, sancțiuni ce pot veni pe fondul întârzierii adoptării acestor prevederi.
Astfel, considerăm că este deosebit de important ca proiectul de lege care se află acum în dezbaterea Senatului să fie adoptat cu celeritate, în forma inițiatorului, mai precis în forma redactată de către Guvern. Orice alte interese private trebuie să se subordoneze interesului major al României, de evitare a sancțiunilor.
Adoptarea legii în forma cerută de către autoritățile europene și realizată de către Guvern prin acest proiect de lege, nu afectează funcționalitatea actuală, RCS & RDS fiind o societate care acționează și își desfășoară activitatea după regulile și legile în vigoare”, au transmis oficialii RCS & RDS.