Ca în fiecare an, înainte, și în timpul Sărbătorilor de Iarnă, marii retaileri pregătesc surprize pentru clienții lor. Nici Kaufland România nu a stat de-o parte, așa că pregătesc o noutate bombă înainte de Sărbători. Dacă vrei să afli care este această noutate bombă înainte de Sărbători în magazinele Kaufland România și ce se întâmplă la casele de marcat, citește mai departe. Ce vă putem spune este că va fi o surpriză mare pentru români.
Magia Sărbătorilor de Iarnă ne cuprinde pe toți, și ca în fiecare an, pregătim cadouri și bunătăți. Dar, în aceste zile avem nevoie și să ne aducem aminte că sunt și oameni care nu se pot bucura de multe lucruri. Așa se face că acum se desfășoară campanii sociale menite să-i ajute pe cei mai nevoiași dintre noi. Printre aceste campanii este și cea inițiată de magazinele Kaufland România, denumită „Vedete la casa de marcat Kaufland, de sărbători”.
Anul acesta, cu ajutorul a cel puțin șapte vedete din România, magazinele Kaufland România își doresc să-i ajute pe cei care au mare nevoie de alimente, căldură și un gând bun. Și ce moment mai prielnic pentru un astfel de ajutor, decât perioada Sărbătorilor de Iarnă:
„Ultimii ani, deși plini de încercări, ne-au confirmat că binele se face cu mai mult spor în echipă. Sunt mândră că, la Kaufland, am atras în jurul nostru prieteni care împărtășesc cu noi aceleași valori și aceeași dorință de a ajuta.
Anul acesta, le oferim clienților posibilitatea de a lua ei înșiși parte la decizia de alocare de fonduri către cauzele pe care le sprijină. Implicarea noastră comună va face diferența pentru cei care au nevoie de ajutor”, spune Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România.
Campania este susținută și de mai multe ONG-uri. Printre acestea se numără. „Salvați Copii”, „Hope and Homes for Children”, „Ajungem MARI” și „Niciodată Singur – prietenii vârstnicilor”. Scopul acestei noi campanii sociale, prin ambasadorii fiecărui ONG, este de a strânge fonduri pentru câte o cauză socială, fie că este vorba de copii sau de vârstnici.
Ineditul acestui demers sunt prezența în magazinele Kaufland România, la casele de marcat, a nu mai puțin de șapte vedete autohtone, extrem de cunoscute publicului larg din România. Alături de retailer, cele șapte vedete vor participa la campanie. Aceștia „vor fi pe rând casieri la magazinul Kaufland Barbu Văcărescu din capitală.”, spun cei de la Kaufland România:
„Smiley, Cătălin Botezatu, Eli Neicuț, Codin Maticiuc, Speak și Ștefania și Chef Sam vor fi pe rând casieri la magazinul Kaufland Barbu Văcărescu din capitală. Suma încasată de la clienții care își vor achita cumpărăturile la respectiva casă de marcat va fi dublată de către companie și donată către cauza aleasă de fiecare ambasador.
În perioada 05 și 20 decembrie, între orele 16:00 – 18:00, o serie de persoane publice din România, implicate activ în campanii umanitare, vor fi pe rând casieri la una dintre casele de marcat ale hipermarketului Kaufland, de pe Bulevardul Barbu Văcărescu nr. 120, București, după cum urmează:
- 05 decembrie – Smiley – Cauza susținută: Organizația Salvați Copiii
- 06 decembrie – Cătălin Botezatu – Cauza susținută: Niciodată singur – prietenii vârstnicilor
- 12 decembrie – Eli Neicuț – Cauza susținută: Asociația Ajungem MARI
- 13 decembrie – Codin Maticiuc – Cauza susținută: #SpitalePubliceDinBaniPrivați (Fundația Metropolis)
- 19 decembrie – Ștefania și Speak – Cauza susținută: #SpitalePubliceDinBaniPrivați (Fundația Metropolis)
- 20 decembrie – Chef Sam – Cauza susținută: Fundația Hope and Homes for Children”, se arată în comunicatul oficial trimis de retailer.
Așa că, dacă vrei să te implici și tu în campanie, tot ce ai de făcut este să faci cumpărături în zilele menționate, din magazinele retailerului. În felul acesta putem ajuta un copil, o familie, sau un vârstnic, să se bucure de Magia Sărbătorilor de Iarnă.