Show-ul Pro TV „Românii au talent” a spart audiențele aseară. Potrivit Paginademedia.ro, Pro TV A adunat, singur, o audiență de trei ori mai mare decât toate posturile de știri la un loc. Televiziunile de știri au strâns, împreună, o audiență de patru ori mai mică în rândul telespectatorilor cu vârsta între 18 și 49 de ani.
3,3 milioane de români s-au uitat la Pro TV în fiecare minut, în timp ce Kanal D nu a reușit să adune nici măcar un milion (953.000 de telespectatori). La Antena 1 s-au uitat 476.000 de omeni. La știri, toate cele cinci posturi dedicate abia dacă au reușit să strângă, toate la un loc, 1,2 milioane de oameni.
La orașe, „Românii au talent” au adunat 1,8 milioane de telespectatori. Pe locul al doilea s-a plasat Kanal D, cu 420.000, pe locul al treilea – Antena 3 (260.000), România TV (210.000) și Digi 24 (134.000). Posturile de știri au adunat 700.000 de telespectatori.
La România TV s-au uitat 420.000 de oameni, la Antena 3 – 400.000, iar la Digi – 176.000, sub audiența din timpul săptămânii.
Foarte puțini tineri (18 – 49 de ani) au preferat știrile. Pe acest target, Digi 24 a avut 64.000 de telespectatori. Audiențele Pro TV au fost de patru ori mai mari decât ale Antenei 1 și de șase ori decât ale Kanal D. În total, televiziunile de știri au strâns foarte puțin public tânăr – 170.000.