Pandemia de coronavirus lovește puternic lumea sportului, dar și pe cei care o promovează. Suspendarea competițiilor a prăbușit audiențele canalelor sportive, care s-au văzut nevoie să își reconsidere programele, difuzând astfel reluări.
Liderul nișei de sport, Digi Sport 1, a pierdut în luna martie jumătate dintre urmăritorii pe care-i avea în luna februarie. Astfel că, potrivit măsurătorilor Kantar Media, televiziunea a ajuns, de la un rating național de 74.000 de telespectatori / minut (întreaga zi), în luna a doua a anului în curs, la numai 35.000.
Digi Sport 1 are, în momentul de față, cel mai bogat portofoliu de drepturi sportive TV (Liga 1, La Liga, UEFA Champions League, etc.), oferind cea mai bogată paletă de transmisiuni sportive.
Numai în mediul urban, Digi Sport 1 a resimțit o pierdere de 25.000 de orășeni, înregistrând o medie de 26.000 de telespectatori / minut (întreaga zi).
O altă televiziune într-o situație asemănotoare este, Pro X, deținută de Pro Tv, ce difuzează programe specifice publicului masculin („Aici e lumea bărbaților“; cu seriale celebre, știri din sport și competiții sportive). Așadar, canalul de televiziune privat a ajuns la 15.000 de persoane / minut pe național și 8.000 în mediul urban.
Al doilea canal de sport al grupului Digi, Digi Sport2, a rămas cu 11.000 de persoane pe național și 10.000 în urban în minus.
Parte a grupului internațional Discovery, (care difuzează, printre altele, și meciurile de fotbal din Premier League), Eurosport 1 are, în momentul de față, un rating de 6.000 de telespectatori / minut la nivel național și 4.000 la nivel urban, ce reprezintă ratinguri comparabile cu cele ale televiziunilor muzicale.
La rândul lor, Telekom Sport 1 și Look Sport, au ajuns la audiențe de 2.000, respectiv 1.000 de persoane la nivel urban.
Cota de vizionare a nișei de sport în luna mărțișorului, la nivel urban, a fost de 2,47% comparativ cu 5,27% în februarie 2020.