Veste importantă pentru români. Lidl România aduce “cadouri de Crăciun” pentru clienţi. Se întâmplă de mâine, 14 decembrie, în toate magazinele din ţară. Iată despre ce produse este vorba.
Dacă nu ai cumpărat încă daruri pentru cei dragi, nu trebuie să îţi faci griji. Lidl România pune în vânzare “cadouri de Crăciun” pentru clienţi, începând de mâine, 14 decembrie 2020. Aşa cum ne-a obişnuit, retailer-ul schimbă mereu ofertele speciale. În această săptămână, cumpărătorii pot achiziţiona obiecte care pot fi oferite în dar de Ajun.
Printre ofertele Lidl de neratat se numără “Setul cadou ceas şi braţară pentru bărbaţi” la doar 49,99 de lei, “Cutia pentru bijuterii/ceasuri” (59,99 de lei), “Portofel de piele pentru damă/bărbaţi” pentru care clienţii vor plăti doar 49,99 de lei, “Smartwatch-ul cu ecran tactil” (149,99 de lei) şi “Cana termosensibilă din porţelan” la un preţ extrem de bun: doar 14,99 de lei.
De asemenea, românii se pot bucura, în săptămâna 14 – 20 decembrie 2020, de produse din gama Deluxe, decoraţiuni speciale pentru Crăciun, dar şi de alimente tradiţionale româneşti.
“Săptămâna viitoare îți venim în ajutor pentru pregătirile de sărbători cu delicii Deluxe și bunătăți tradiționale românești din Cămara Noastră numai bune de pus pe masă, dar și cu idei de cadouri pentru cei dragi și multe alte surprize!”, a transmis Lidl, pe pagina oficială de Facebook.
Desigur, clienţii fideli ai retailer-ului german au parte şi preţuri chiar şi cu 50% mai mici decât în mod normal, iar în funcţie de produsele cumpărate, aceştia pot primi cupoane speciale pentru a achiziţiona gratuit anumite produse.
Printre ofertele Lidl+ de luni, 14 decembrie 2020, se numără “File de somon de crescătorie” la un preţ de 17,99 de lei, redus de la 27,99 de lei, dar şi “Arahidele prăjite de la Alesto” pe care le veţi putea cumpăra cu doar 5,79 de lei în loc de 8,99 de lei.
Cu peste 280 de magazine deschise în toată ţara, Lidl România a înregistrat, în cei 9 ani de existență, un succes formidabil.
“În prezent, avem peste 8000 de angajați, peste 280 de magazine și 5 centre logistice. Când am intrat pe piața din România, le-am făcut clienților o promisiune: de a le oferi mereu produse la cel mai bun raport calitate-preț. Aceasta este deviza după care ne ghidăm în activitatea noastră de zi cu zi.
Din respect pentru clienții noștri, ne asigurăm întotdeauna că le oferim prețuri corecte pentru toate produsele din magazinele noastre”, se arată într-un comunicat Lidl România.