Lidl România, unul dintre cei mai importanţi retaileri, a anunţat ce se întâmplă de luni în magazine. Ofertele de neratat sunt valabile de săptămâna viitoare pentru toţi clienţii fideli.
Cu peste 280 de magazine deschise în toată ţara, Lidl România a anunţat ce se întâmplă de luni în supermarketurile retailer-ului german. Toţi clienţii fideli vor avea parte de oferte de nerefuzat, gama fiind una destul de variată.
Cu ajutorul unui smartphone, cumpărătorii pot instala aplicaţia “Lidl+” care aduce, săptămânal, promoţii de neratat. Preţurile pot fi chiar şi cu 50% mai mici decât de obicei, iar în funcţie de produsele cumpărate, clienţii primesc şi vouchere pentru a achiziţiona gratuit anumite produse. Tot ce ai de făcut este să scanezi cardul digital înainte de plăti.
Printre ofertele de luni, 14 decembrie 2020, se numără “File de somon de crescătorie” la un preţ de 17,99 de lei, redus de la 27,99 de lei, “Arahidele prăjite de la Alesto” pe care le veţi putea cumpăra cu doar 5,79 de lei în loc de 8,99 de lei, dar şi “Piept de pui pentru gulaş” ( 7,99 de lei, preţ redus de la 10,99 de lei).
“Lidl+” este primul program digital de loializare al retailerului în România şi include un card digital de fidelitate. Pe lângă ofertele exclusive, poţi centraliza bonurile şi istoricul tuturor cumpărăturilor.
De asemenea, clienţii retailer-ului se pot bucura, în săptămâna 14 – 20 decembrie 2020, de produse din gama Deluxe, de cadouri pentru toate gusturile, decoraţiuni pentru Crăciun, dar şi de alimente tradiţionale româneşti.
“Săptămâna viitoare îți venim în ajutor pentru pregătirile de sărbători cu delicii Deluxe și bunătăți tradiționale românești din Cămara Noastră numai bune de pus pe masă, dar și cu idei de cadouri pentru cei dragi și multe alte surprize!”, a transmis Lidl, pe pagina oficială de Facebook.
Lidl a intrat pe piaţa din România în urmă cu 9 ani, iar succesul înregistrat de magazine este unul incredibil.
“În anul 2011, am deschis primele magazine Lidl în România. De atunci, am ajuns în topul retailerilor din România și ne-am adus contribuția la dezvoltarea economiei locale. În prezent, avem peste 8000 de angajați, peste 280 de magazine și 5 centre logistice.
Când am intrat pe piața din România, le-am făcut clienților o promisiune: de a le oferi mereu produse la cel mai bun raport calitate-preț. Aceasta este deviza după care ne ghidăm în activitatea noastră de zi cu zi. Din respect pentru clienții noștri, ne asigurăm întotdeauna că le oferim prețuri corecte pentru toate produsele din magazinele noastre”, se arăta într-un comunicat Lidl România.