Legumele pe care să nu le combini niciodată. Greşeala pe care o fac toţi românii, în special vara

Legumele pe care să nu le combini niciodată. Greşeala pe care o fac toţi românii, în special vara
Ce legume nu trebuie niciodată să combini?

Poate nu credeai că există reguli și în privința legumelor, dar trebuie să știi că unele din ele nu se combină niciodată. Mulți români fac asta atunci când se gândesc la garniturile pe care să le servească alături de o bucată de carne. Majoritatea adoră această alăturare, dar nu este una corectă deloc. Salatele de primăvară trebuie să arate altfel. Iată sfatul specialiștilor! Ce obicei alimentar trebuie să uiți?

Ce legume nu trebuie să combini: mulți români fac greșeala asta

Ai crede că nu există reguli mai ales când vine vorba despre legume, dar nu este așa. Este deja cunoscut faptul că în special românii adoră o salată din roșii proaspete când vine primăvara.

Alături de roșii adaugă de cele mai multe ori castraveți. Află că cele două nu trebuie combinate pentru că pot face mai mult rău decât bine.

Câteva cercetări recente arată că o combinație dintre cele două afectează circuitele biochimice din corp, lucru care poate duce la calcinare excesivă și la inflamații în organism. Specialiștii în nutriție nu mai recomandă asocierea lor din mai multe motive.

Care sunt motivele?

1. Cel mai important motiv este faptul că roșiile sunt legume acide, în timp ce castraveții sunt legume alcaline. Asta înseamnă că din asocierea lor rezultă săruri care nu pot fi digerate.
2. Castraveții conțin o enzimă care distruge vitamina C, o vitamină aflată într-o concentrație ridicată în roșii. Consumul celor două legume va determina, așadar, anularea acțiunii vitaminei C și ne va priva organismul de un nutriment esențial.
3. Fiind digerate în mod diferit, în urma consumului lor rezultă balonare și gaze intestinale. De asemenea, îngreunează funcționarea ficatului.

Ce nu trebuie să asociezi?

  • Proteine ​​/ carbohidrați complecși;
  • Proteină / proteină;
  • Cereale / acizi / produse lactate;
  • Banane / lactate;
  • Fruct / iaurt;
  • Fasole / produse lactate / fructe;
  • Ouă / fructe / fasole / produse lactate;
  • Fructe la sfârșitul mesei;
  • Lămâie / castraveți / produse lactate;
  • Porumb / banane, curmale sau stafide;
  • Salată de roșii, castraveți, lămâie.

– Și salatele îngrașă

Mulți oameni cred că salatele nu îngrașă, dar trebuie să fii atent și când vine vorba de ele. Cei care țin o dietă mai strică pentru a da jos câteva kilograme trebuie să nu exagereze cu ingredientele și sosurile din ele.

,,Știu mulți oameni care se îngrașă din cauza salatelor. Salatele cu ouă, grăsimi, prea mult ulei, cu șuncă sau chiar salatele de fructe cu frișcă sau alte toppinguri nu sunt chiar ”prietenoase” cu silueta. În plus, degeaba mănânci pește la grătar sau salată, dacă mănânci la 1 noaptea”, a adăugat medicul.