Kaufland minte?! Vestea zilei pentru toți clienții: ce se întâmplă în magazine

Kaufland minte?! Vestea zilei pentru toți clienții: ce se întâmplă în magazine
Ce se întâmplă, de fapt, în magazinele Kaufland?! Toţi clienţii trebuie să afle

Vestea zilei pentru toţi clienţii Kaufland. Ce se întâmplă, de fapt, în magazine, cu aceste produse?! Retailerul german i-a depăşit pe toţi ceilalţi giganţi din domeniu.

De unde provine, de fapt, carnea vândută în Kaufland?!

Deşi Kaufland are o politică de a cumpăra carne din producţia internă, locală, iată că ceea ce se întâmplă, de fapt, în magazine este diferit. Aceasta este vestea zilei pentru toţi clienţii retailerului german! Mai exact, potrivit unui clasament realizat de Institutul Național de Statistică la cererea ECONOMICa.NET, lanţul de magazine este cel mai mare importator de carne şi organe comestibile din România. Studiul a fost făcut pe perioada primelor 8 luni ale acestui an.

Se pare că producţia locală nu este suficientă pentru a acoperi nevoile retailului dar şi al procesării. În topul celor mai mari importatori se află şi Cris-Tim, Caroli, Metro Cash&Carry, FOX, dar şi Carrefour.

În total, în primele opt din 2020, 22,6% dintre importurilede carne și organe ale României au fost generate de primele cinci companii și 36,9% de primele zece. În ceea ce priveşte anul 2019, primele cinci au adus din import 24,7% din valoarea mărfii totale, iar primele zece 39,3%.

Conform informaţiilor oferite de Ministerul Agriculturii, cel mai mare deficit a fost înregistrat la carnea de porc. Anul trecut, producatia locală a asigurat doar 39% din necesar, în timp ce la vită şi pui, peste 90% din carne a fost din producţia internă.

Kaufland are contracte cu şapte ferme din România pentru carnea de porc

Lider al pieţei de comerţ modern, cu afaceri de aproape 12 miliarde de lei în 2019, Kaufland are contracte cu şapte ferme din România. Peste 2.000 de porci sunt livraţi săptămânal către toate magazinele din ţară. Nu sunt, însă, suficienţi. Pentru a acoperi necesarul, retailerul are nevoie de aproximativ 8.000 de bucăţi.

“Programul agricol prin care sprijinim fermele de porci să adere la standarde superioare de bunăstare a animalelor include şapte ferme. Ele furnizează 2.000 de porci/ săptămână şi sperăm să ajungem la 3.000 de porci/ săptămână în octombrie 2021. In octombrie 2022 la 4.000 de porci/ săptămână şi  la 210.000 de porci furnizaţi anual.

Pentru a ne atinge obiectivul de a avea 100% carne de porc românească în magazine, avem nevoie de 8.000 de porci săptămânal“, a spus Valer Hancaş, director comunicare şi corporate affairs Kaufland România.

Anul trecut, România a importat 1,6 milioane de purcei şi dintr-un consum de 739.000 de tone de carne de porc, 39% a fost din producţia internă. Din iulie 2017, tara se confruntă cu virusul pestei porcine africane, motiv pentru care s-au sacrificat peste 540.000 de porci. Desigur, şi pagubele financiare au fost uriaşe: aproape 2 miliarde de euro.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI