03 oct. 2023 | 23:24

Invenția de la Lidl prin care mulți vor spune adio cafelei din comerț. Ce a apărut chiar acum în magazinele din Spania

Diverse
Invenția de la Lidl prin care mulți vor spune adio cafelei din comerț. Ce a apărut chiar acum în magazinele din Spania
Produsul se vinde cu 29,99 euro în toate magazinele Lidl

Ce este mai bun, decât acel moment al dimineții când îți torni o cană de cafea aburindă, trezindu-te din amorțeală pentru un început de zi? Cafeaua, în mod sigur, ne ajută. Dar, dacă ți-am spune că ai putea beneficia de invenția de la Lidl prin care mulți vor spune adio cafelei din comerț? Citește mai departe și află ce a apărut chiar acum în magazinele din Spania. Poate va veni și în România.

A crescut prețul la cafea în Europa

Începând cu 2022 octombrie anul trecut, cafeaua a înregistrat o creștere de preț de 13,7% în cafenele.

Vezi și: Diferențele dintre cafeaua la ibric și cafeaua la filtru. Ce să știi înainte să consumi

Acum, la un an de la aceste date, diferența a explodat și sunt puțini cei care își mai permit o cheltuială zilnică. Spre exemplu, dacă nu știai, un client plătește zilnic aproape doi euro pe o cafea.

Confruntați cu această situație, mulți au ales să înlocuiască cafeaua de la cafenea cu cea pe care o prepară în propria casă. Este vorba de o investiție inițială care, la început, poate fi puțin mai mare, dar care se amortizează pe termen lung.

Cu alte cuvinte, nu mai este nevoie decât de un aparat de cafea decent și de un pahar sau o cană termică în care să ne transportăm băutura preferată.

Această opțiune este printre cele mai alese din motive economice, fără îndoială, dar și de sustenabilitate.

Dacă nu ne aducem propriul recipient la bar, o practică tot mai răspândită în statele europene, comandarea unei cafele la pachet implică un cost zilnic de pahare, bețișoare de unică folosință și capace care dăunează grav mediului.

Și aici intervine, de fapt, invenția de la Lidl prin care mulți vor spune adio cafelei din comerț. Citește mai departe și vezi despre ce este vorba.

Pentru o spumă de lapte ai nevoie de aparat

Deși obținerea unei cafele care ar putea înlocui acasă ceea ce se prepară într-o cafenea bună ar necesita o investiție mare de bani, adevărul este că în vremuri de dificultăți economice putem încerca să imităm cât mai mult procesele și aromele pentru a nu ajunge la aceeași calitate.

Boabele de cafea, presiunea mașinii și întreținerea acesteia sunt câțiva dintre factorii care influențează dacă cafeaua pe care o bem la cafenea este excelentă sau nu.

Află și: Diferențele dintre cafea și ness. Ce este mai bine să consumi, tot ce trebuie să știi

Există însă un alt ingredient care schimbă definitiv experiența atunci când ducem ceașca la gură, și anume laptele.

În funcție de tipul de cafea pe care o comandăm, laptele va fi mai cremos sau mai consistent. Spre exemplu, o cafea obișnuită cu lapte nu este același lucru cu un latte sau un cappuccino.

Care este invenția de la Lidl prin care mulți vor spune adio cafelei din comerț

Până în prezent, acasă nu aveam alternative, iar prepararea cafelei ne ducea inevitabil să turnăm un strop din lichidul întunecat, fără a putea alege alte alternative.

Acum, cu invenția de la Lidl, prin care mulți vor spune adio cafelei din comerț, se poate obține lapte pentru cafea ca cel pe care îl găsim în cafenele.

Află și: Inovația care a apărut în magazinele Lidl. Este o premieră mondială, se întâmplă acum în Marea Britanie

Concret, este vorba de un ”spumant de lapte de 500W” care are o funcție de spumare la rece și o bază rotativă la 360 de grade.

Invenția de la Lidl prin care mulți vor spune adio cafelei din comerț. Ce a apărut chiar acum în magazinele din Spania

La Lidl Spania se vinde un spumant de lapte de 500W

Acest aparat, aflat la vânzare atât în magazinele fizice cât și online din Spania, se vinde la doar 29,99 euro și oferă mai multe funcții, cum ar fi spumarea laptelui atât la cald cât și la rece și cu o consistență reglabilă.

Deși regăsit doar în magazinele Lidl din Spania, produsul ar putea ajunge și în rafturile din România, dacă produsul va avea succesul dorit de vânzător.

Citește și: Schimbările care apar în magazinele LIDL din România. Clienţii trebuie să afle noutăţile, se vor face cozi

Până atunci însă, va trebui să apelăm în continuare la specialiștii barista pentru o spumă de lapte ca la carte în cafeaua noastră.