ING anunță că mai multe servicii ale băncii vor trece printr-un proces de mentenanță programată, motiv pentru care nu vor putea fi accesate.
ING anunță că acest proces va avea loc miercuri, 22 mai, între orele 22:00 și 02:00. Asta înseamnă că între aceste ore serviciul ING Business, ING Home Bank și multimat ING vor fi indisponibile.
Anunțul a fost făcut pe site-ul ING:
Vă anunțăm că în data de 22 mai, în intervalul 22:00 – 02:00 a.m. vom desfășura un proces de mentenanță programată. În acest interval, următoarele servicii vor fi indisponibile:
22:00 – 02:00 ING Business
23:00 – 00:00 ING Home’Bank și multimat ING
Vă mulțumim pentru înțelegere.
ING s-a confrunta cu probleme în sistem la începutul anului, dar si la final de 2018, când mai mulţi clienţi s-au plâns că banca le-a dublat tranzacţiile efectuate în ultimele trei zile. Se întâmplă în octombrie 2018.
Mulți dintre clienți susțineau că s-au trezit fără bani în cont sau chiar pe minus. Reprezentanţii băncii au confirmat acele probleme şi spuneau că până la finalul zilei vor remedia situaţia.
„Este o problemă generală. Această problemă este cunoscută în prezent de către departamentul avizat şi se lucrează cu prioriate la remedierea ei. Într-adevăr, întâmpinăm o problemă în prezent, însă se lucrează cu prioritate la rezolvarea acesteia, iar operaţiunile dublate vor fi reglate ulterior”, se arăta în mesajele trimise la acea vreme.