Greșelile pe care le fac mulți atunci când gătesc orez cu lapte. Niciun bucătar nu procedează așa, niciodată

Greșelile pe care le fac mulți atunci când gătesc orez cu lapte. Niciun bucătar nu procedează așa, niciodată
Greșelile pe care le fac mulți atunci când gătesc orez cu lapte

Orezul cu lapte este un desert foarte popular în țara noastră și este ideal în orice anotimp. Însă mulți comit erori atunci când prepară orezul cu lapte.

Greșelile pe care le fac mulți atunci când gătesc orez cu lapte

Orezul cu lapte este un mic dejun excelent, gustare după-amiază sau chiar și cină. Orezul este un bun carbohidrat, care conferă energie pentru întreaga zi. Dar pentru ca orezul cu lapte să fie un succes, asta depinde de cât de bine este gătit. Astfel ține cont de următoarele sfaturi: trebuie să ungi cu unt marginile cratiței în care fierbi orezul.

Astfel, orezul o să se ridice la fierbere, însă acesta nu o să poată să se ridice deasupra benzii de ulei și să scape pe dinafară. De asemenea, trebuie să verifici și prospețimea laptelui, turnând într-o lungură și lăsând laptele să fiarbă la ochiul de la aragaz. În plus, trebuie să mai ții cont și de cantități, deoarece mulți comit greșeala de a nu le respecta. Astfel, porția ideală de orez și de lapte într-un vas este de 1:4.

Dacă servești mâncarea într-o formă de înghețată cu gem sau fructe de pădure, va fi un desert de succes. O altă greșeală pe care trebuie să o eviți este să pui orezul la fiert și să uiți de el. Trebuie să amesteci constant în el, ca să nu se ardă.

Beneficiile consumului de orez

Orezul este un aliment sănătos, ce conține numeroase beneficii. Folosește orez alb care nu conține grăsimi și fierbe-l în puțină apă și o lingură de ulei și un vârf de sare. Orezul poate să amelioreze și hipertensiunea. De ce? Pentru că orezul brun conține 1 mg de sodiu, iar această cantitate redusă de sodiu îl face benefic persoanelor ce suferă de hipertensiune sau de boli cardiovasculare.

Orezul poate reduce și nivelul ridicat al colesterolului. Deoarece el nu conține deloc grăsimi, consumul preparatelor din orez intergral sau din orez brun este benefic în scăderea colesterolului din organism. În plus, orezul poate reduce și excesul de acid uric. Deoarece are efect alacalinizant, o proprietate care se datorează conținutului mic de proteină, această cereală poate reduce semnificativ excesul de acid uric din sânge, fiind deci recomandat pentru gută sau artrită.

Orezul poate reduce riscul de apariție a cancerului, deoarece are un conținut mare de fibre și seleniu. Astfel, orezul protejează împotriva apariției cancerului de colon, o boală extrem de răspândită cauzată de stilul de viață nesănătos.

DĂ PLAY ȘI FII MAI INFORMAT DECÂT PRIETENII TĂI