Spartan, gigantul din România cu cea mai mare rețea cu specific grecesc din Europa, se va extinde. Decizia a fost luată de cei doi noi asociați, Remus Cosovanu și Răzvan Nanuș, împreună cu CEO-ul Gabriel Melniciuc. Care sunt planurile pentru viitor.
După ce afaceristul Ștefan Mandachi a vândut lanțul de restaurante Spartan, cea mai mare rețea cu specific grecesc din Europa, cei doi noi asociați, Remus Cosovanu și Răzvan Nanuș, au decis împreună cu CEO-ul Gabriel Melniciuc să transforme localurile.
Strategia de transformare a Spartan implică, printre altele: lansarea unor noi produse despre care se spune că vor aduce un plus calitativ lanțului de localuri, inițierea unei școli de management, precum și deschiderea unor noi locații stradale în proximitatea zonelor rezidențiale și de birouri.
„Lanțul românesc de restaurante Spartan (…) mizează pe o serie de îmbunătățiri operaționale și de repoziționare de imagine, pentru extinderea rețelei naționale cu până la 50 de noi locații în perioada următoare, precum și pentru extinderea rețelei internaționale.
Rețeaua de restaurante quick service a ajuns la 75 de locații și a vândut, în 2023, produse pentru peste 7 milioane de clienți. Noul acționariat își propune extinderea modelului de franciză și către Spania, unde există deja 2 locații Spartan”, se arată într-un comunicat.
În altă ordine de idei, lipsa forței de muncă calificată reprezintă una printre principalele provocări care impactează și segmentul de restaurante quick-service. Astfel, Spartan va iniția o școală de management pentru pregătirea resursei umane existente, în vederea menținerii standardelor ridicate a serviciilor.
Odată cu extinderea lanțului de restaurante Spartan, reprezentanții săi vor deschide și noi locuri de muncă, cu siguranță de interes pentru cei care nu dispun la momentul actual de ele.
„Credem că viitorul constă în a fi cât mai aproape de oameni și în a le oferi produse conform așteptărilor lor, atât în ceea ce privește gustul și prospețimea, cât și în ceea ce privește întreg procesul de cooking și preocuparea de mediu și sustenabilitate în tot acest proces”, a mai declarat Gabriel Melniciuc, CEO al lanțului românesc Spartan.
Conducerea Spartan și-a propus creșterea cotei de piață în 2024 și vizează ocuparea poziției a doua în topul restaurantelor de tip quick service din țara noastră.