Gabriela Cristea, implicată într-un nou scandal din cauza afacerii sale cu cozonaci. Vedeta a fost luată în vizor de cei care au comandat de la ea și au venit acum cu plângeri.De ce sunt revoltate gospodinele și ce acuzații îi aduc bucătăresei.
Gabriela Cristea este una dintre cele mai de succes prezentatoare TV. Are o carieră de invidiat și este foarte iubită de o mulțime de oameni pentru spectacolul pe care îl face cu orice apariție și profesionalismul de care dă dovadă mereu.
Pentru că este foarte pasionată de bucătărie, a decis să își facă o afacere în acest sens. A dus pasiunea la alt nivel și are acum propriul laborator de cozonaci, dar și un magazin fizic chiar în București.
Se pare, însă, că aici nu merg lucrurile la fel de bine ca la emisiune. Chiar dacă vedeta a promovat foarte bine conceptul și mulți s-au îngrămădit să îi guste preparatele, se pare că fanii nu mai sunt la fel de încântați.
O mulțime de oameni s-au înghesuit să cumpere cozonaci artizanali de la prezentatoarea TV, dar, din păcate, produsele nu au mai ajuns la destinatari. Clienții o acuză pe aceasa că a luat banii, dar nu a onorat comenzile.
„Firmele de curierat nu au primit niciun colet. Am dovada clară! Și dumneavoastră nici nu ați avut bunul simț să vă țineți telefonul deschis și nici măcar pe WhatsApp nu s-a răspuns. În ziua de Paște, când dumneavoastră savurați cozonaci, eu am să mănânc pâine cu Nutela și am să mă rog să vă stea cozonacul în gât. Totuși comanda am făcut-o printre primele, mai exact 08.03.2024. Nu mă așteptam la așa ceva”,
„Firmele de curierat au și ele un program de sărbători. Trebuia să vă interesați din timp”,
„Când ați trimis pachetele? În ce zile? Cu siguranță dacă erau trimise luni, ajungeau marți la oameni sau joi. Deci, când s-a făcut livrarea, cumva joi și așteptați să livreze vineri când nu se livrează colete”,
„Din păcate, aceasta doamnă nu știe să-ți asume responsabilitatea și se ascunde, manipulând sentimental. URAT GESTUL. Mai bine asumă-ți greșeala”, sunt doar câteva dintre comentariile celor nemulțumiți.
Gabriela Cristea a făcut publică pe Internet o declarație sinceră cu privire la situația în care se află, în prag de Paște. A anunțat că, din păcate, nu va putea onora toate comenzile pe care le-a primit, chiar dacă sărbătoarea este iminentă.
Motivul acestei situații delicate este că, deși preparatele pentru comenzi au fost pregătite, o parte dintre acestea au rămas în depozit. Explicația se află în faptul că unele companii de curierat nu au funcționat în ultimele zile, ceea ce a întârziat procesul de livrare.
Cu toate acestea, Gabriela Cristea a subliniat că este dedicată complet satisfacției clienților și că va face tot posibilul pentru ca produsele comandate să ajungă la destinație. Chiar dacă mulți clienți nu își vor primi comenzile de Paște, așa cum era planificat, vedeta își asumă responsabilitatea și promite că toți cozonacii vor fi livrați la destinație în cursul săptămânii viitoare.
„Astăzi am fost foarte supărată. În ciuda faptului că am reușit să facem toate comenzile pe care voi le-ați trimis, din păcate, unele dintre ele stau într-un depozit la curier. Ceea ce pentru vor ar fi trebuit să fie un cozonac, care o să lipsească acum de pe masa de Paște, pentru noi înseamnă bani pierduți, muncă aruncată la gunoi, precum și produse aruncate la gunoi. (…)
Da, am avut probleme cu firmele de curierat. Problema este că noi avem produse care sunt în termen de valabilitate. Cu siguranță vor ajunge săptămâna viitoare la voi și sper ca atunci să gustați o fărâmă din bucuria cu care noi am muncit zilele acestea.
(…). Din păcate, nici sărbătorile acestea legale nu ne-au fost prielnice, pentru că de 1 mai curieratul nu a funcționat, iar ieri a trebuit practic să trimitem toate comenzile. Probabil că sunteți câțiva dezamăgiți de faptul că nu ați primit coletele acum în prag de sărbătoare. Față de voi, chiar dacă nu este vina noastră, îmi cer mii de scuze”, a spus Gabriela Cristea.