De mai bine de 15 ani, vorbim despre un gigant de pe piața românească, iar noile tendințe ale companiei sunt de expansiune. Astfel că se vorbește tot mai intens de intenția acestuia de a prelua o companie de profil care activeză pe piața vecinilor din Ungaria.
La concurență directă cu un alt gigant, Fan Curier, compania Sameday, este o firmă mare de curierat din România care activează pe această piață, oferind servicii standardizate și specifice. Conform celor mai recente rapoarte din piață, compania se situează în media superioară a pieței de curierat din România.
Pentru anul în curs, conform unui comunicat emis pe 4 aprilie, gigantul din România intenționează să investească aproximativ 150 de milioane de lei „în creșterea capacității de livrare prin extinderea rețelei regionale de livrare în afara casei”.
„SAMEDAY, prima companie de curierat din România care își extinde operațiunile dincolo de granițe, accelerează extinderea soluțiilor de livrare out-of-home până la 8.500 de puncte de livrare în regiune.
Pe fondul creșterii de două ori mai mari a numărului de comenzi transfrontaliere livrate în ultimele 12 luni și, datorită creșterii accelerate a volumelor în cele trei țări în care compania operează, jucătorul român de livrări va deschide 3.500 de noi puncte de livrare și preluare easybox și shop-in-shop.
Astfel, compania care a introdus soluția de livrare easybox pe piața românească își va extinde cu 70% rețeaua activă out-of-home din regiune.”, se arată în comunicatul emis.
Ca urmare a acestor noi planuri de extindere a afacerilor, reprezentanții gigantului anunță „intenția de preluare a companiei de curierat Sprinter din Ungaria pentru a consolida rețeaua de puncte de livrare out of home”.
Odată realizată această preluare, mai spun oficialii companiei, infrastructura va avea o creștere out of home cu peste 60%, find vorba de cel puțin 450 de puncte de livrare pe care le vor prelua odată cu parafarea tranzacției.
Conform datelor, cei de la Splinter activează pe piața locală din Ungaria de mai bine de 25 ani, clienții companiei find în mare parte magazinele online care fac livrări la domiciliul clienților lor.
„Construim o zonă de livrare unitară și fără granițe care va îmbunătăți experiența clienților și va reduce costurile de livrare pentru magazinele online din România, Ungaria și Bulgaria.
Avem un plan ambițios de a ajunge la 8.500 de puncte de livrare în regiune în acest an, iar eventuala preluare a infrastructurii Sprinter reprezintă un pas important.”, spuneLucian Baltaru, CEO SAMEDAY Group.
Planul de expansiune a serviciilor de curierat, cel puțin pentru acest an, se va face în urma unor investiții deja planificate, mai spun oficialii companiei, care se ridică la peste 60 milioane de euro, doar pentru acest an.
„Vom continua extinderea accelerată prin creșterea numărului de easybox-uri și introducerea unor noi puncte de livrare și a sistemelor shop-in-shop, care vor sprijini la dezvoltarea și mai accelerată a comerțului online în regiune,” a declarat Lucian Baltaru, CEO SAMEDAY Group.
Banii se vor duce „către extinderea rețelei regionale out-of-home, dezvoltării tehnologice și optimizarea capacității și vitezei de procesare și livrare”, se mai arată în comunicatul primt la redacție.