Denisa Tănase a reușit să cunoască succesul în afaceri alături de sora și soțul ei, Raluca și Mircea. Cei trei au muncit foarte mult pentru a pune afacerea cu parfumuri pe picioare, iar solista a dezvăluit că a făcut investiții masive în Dubai într-un alt domeniu.
Denisa Tănase s-a făcut cunoscută prin trupa Bambi, iar apoi s-a decis să se îndrepte și spre lumea afacerilor, aducând pe piață un brand de parfumuri care a fost extrem de apreciat. Astfel, afacerea ei a avut parte de succes chiar și în pandemie, dar vedeta nu își dorește să se oprească aici.
Aceasta a investit și în piața imobiliarelor, chiar în Dubai. Denisa Tănase a achiziționat, alături de soțul ei, Mircea, două apartamente. Cei doi vor să se asigure că imobilele o să aibă toate facilitățile și cele mai bune condiții, apoi o să le închirieze în regim hotelier, primind mulți bani de pe urma lor.
„Avem 2 apartamente, da, dar încă nu sunt gata. Când vor fi gata ele se închiriază în regim hotelier.
În perioada aceea, când am achiziționat noi – pentru că acum au crescut foarte mult prețurile – este cred că singura piață imobiliară din lume care a fost pe creștere în perioada asta – porneau atunci de la 160.000 de euro studio-urile.
Și pot să ajungă la milioane. Apartamentele de 2 camere pot fi 200.000, 300.000, 400.000 de euro, depinde de zonă.”, a zis Denisa Tănase pentru Ciao.
Mulți cred că Denisa Tănase s-a îmbogățit și a dat lovitura cu afacerea ei, dar adevărul este altul! Vedeta a mărturisit că tot profitul pe care ea, soțul său, dar și sora ei, Raluca, au reușit să îl obțină a fost redistribuit pentru creșterea brand-ului de parfumuri.
„În euro? (râde – n.r.). Este amuzant că oamenii nu fac diferența între cifra de afacere a firmei și banii tăi din contul tău de persoană fizică. Business-ul nostru a crescut realmente de la zero și a crescut organic. Fără să atragem investitori, fără să facem credite.
Și atunci tot profitul l-am redistribuit în creșterea firmei. Pentru că altfel n-am fi putut să vorbim despre această creștere. Așa că milioanele de euro pe care unii cred că eu le am în buzunar, ele se regăsesc în fiecare magazin deschis.
În fiecare produs nou lansat, în fiecare om în plus angajat în echipă, în softurile pe care le dezvoltăm și cu care lucrăm intern. Și-n tot ceea ce facem… până la urmă.
Și canalizam către această creștere a firmei. Și așa este și sănătos. Se spune că e bine în orice business, ca în primii 5 ani, să reinvestești profitul. Ca să-l ajuți să crească, să fie solid.”, a adăugat ea.