09 oct. 2023 | 15:43

Cum îți dai seama că anvelopele de la Dacia Sandero nu mai sunt bune. Mare atenție, îți pui viața în pericol!

Utile
Cum îți dai seama că anvelopele de la Dacia Sandero nu mai sunt bune. Mare atenție, îți pui viața în pericol!
Dacia Sandero, printre cele mai vândute în Europa în 2023

Dacia Sandero, pe lângă celelalte modele ale Renault, este printre cele mai bine vândute mașini în Europa. Dar, ca orice autoturism, și în acest caz vorbim de uzură, așa că, este important să știi cum îți dai seama că anvelopele de la Dacia Sandero nu mai sunt bune. Citește mai departe și află detaliul important, altfel îți pui viața în pericol.

Câte Dacia Sandero au fost vândute în Europa în 2023

Dacia Sandero, pe lângă deja binecunoscutul Logan și, mai nou, varianta electrică, este una din cele mai bine vândute mărci a gigantului Renault.

Vezi detalii despre: Mini Duster, maşina cu care Dacia vrea să dea lovitura. Cum va arăta şi când va intra pe piaţă

Cele mai recente informații din piață, conform celor de la Autocar, al doilea cel mai bine vândut model de anul trecut, Dacia Sandero, are încă șanse mari să ocupe primul loc în 2023.

Atractivitatea sa este susținută de raportul calitate-preț excepțional, care va fi rezonat cu cumpărătorii în condițiile în care criza costului vieții continuă să lovească în întreaga Europă.

Cum îți dai seama că anvelopele de la Dacia Sandero nu mai sunt bune. Mare atenție, îți pui viața în pericol!

Renault a vândut 154.538 de autovehicule, în 2023

Faptul că este, de asemenea, un supermini competitiv, cu un interior spațios și o manevrabilitate decentă, îl face să fie o achiziție deosebit de convingătoare. Cifrele arată că Renault a vând în 2023, 154.538 de autovehicule, asta însemnând, de fapt, o creștere cu 20% de la an la an.

Ca fapt divers, în topul publicației amintite, pe locul unu se află Tesla Model Y, iar pe următorul loc după Dacia Sandero, se situează Volkswagen T-Roc.

Care sunt cele mai frecvente probleme cu vehiculele Dacia

Mai mulți specialiști, după o serie de teste de stres și rezistență, au stabilit cam care ar fi cele mai frecvente probleme cu vehiculele Dacia.

Citește despre: Maşina produsă de Dacia care ar putea fi condusă de tinerii cu vârste sub 18 ani. Nu ai nevoie de permis, când va intra pe piaţă

Astfel că au realizat și o listă interesantă, după cum urmează:

Cea mai frecventă problemă, convertizorul catalitic

Poate cea mai frecventă sau cel puțin cea mai cunoscută problemă a vehiculelor Dacia este un catalizator defect.

Cea mai frecventă la Dacia Duster, această problemă specifică a fost legată de un motor lent și de o accelerație redusă, despre care se spune că se agravează apoi rapid.

Convertizorul catalitic este responsabil de protejarea mașinii și a motorului de contaminanții periculoși și de poluarea aerului prin transformarea poluanților, cum ar fi oxidul de azot și combustibilul necombustit, în alternative inofensive.

Acest lucru menține mașina într-o stare mai bună, previne acumularea de toxicitate și este în ansamblu mai bun pentru mediu.

Află despre: Cât plătești lunar pentru o Dacia Duster. Cât e rata dacă o cumperi în leasing pe 4 ani

Dacia Duster este predispusă la probleme în cazul în care această componentă specială nu funcționează corect, lăsând mașinile cu gaze de eșapament întunecate și mirosuri ciudate.

Mașinile Dacia și problemele de rugină

De-a lungul anilor, Duster și Sandero au fost afectate de diverse plângeri legate de vopseaua mașinilor lor, în special legate de rugină și de straturile subțiri.

Anterior, garanția vehiculelor era de numai cinci ani, însă aceste plângeri au împins compania să o extindă la 7 ani și să investigheze problema. Investigațiile specialiștilor au descoperit o problemă la una dintre fabricile lor și un amestec de vopsea necorespunzător, care a dus la ruginirea prematură și la straturi subțiri de vopsea.

Acest lucru a afectat mai ales modelele Sandero și Duster între 2013 și 2016, în special cele produse în România și expediate în Marea Britanie, și ar putea dura luni de zile pentru a fi reparate.

Cum îți dai seama că anvelopele de la Dacia Sandero nu mai sunt bune. Mare atenție, îți pui viața în pericol!

Cele mai frecvente probleme cu vehiculele Dacia

Una din marile probleme, calitatea interioară

Vehiculele Dacia sunt concepute pentru a fi cât mai accesibile și mai accesibile posibil și, prin urmare, cu siguranță nu se ridică la nivelul mărcilor de lux.

Deși proprietarii nu se așteaptă la scaune din piele premium și la dotări scumpe, ei se așteaptă totuși la un vehicul un interior care nu se va destrăma la cusături și, din păcate, modelele Dacia anterioare nu s-au ridicat la înălțimea acestei așteptări de bază.

Vezi detalii: Problemele care apar la o Dacia Logan după 200.000 de kilometri. Când ar trebui vândută maşina

De fapt, acestea au ratat cu desăvârșire ținta, cu materiale care se întind sau se desfac, sau cu decupaje din plastic care se rup rapid, în special în cazul tetierelor. Aceste probleme ar putea dura luni de zile pentru a fi reparate de către dealeri, lăsând proprietarii cu elemente interioare dezordonate sau rupte.

Defecțiuni majore la unitățile de control electric

Unitățile de control electric (UCE)  se ocupă de toate lucrurile electrice din vehiculul dumneavoastră, dar în cazul vehiculelor Dacia, se știa că acestea au fost defecte, ceea ce a dus la unele probleme frustrante.

Se pare că UCE a prezentat lumini false de verificare a motorului, probleme cu mersul la ralanti, schimbări în modul de funcționare a mașinii și multe altele, arată testele specialiștilor.

Dacă vă confruntați cu oricare dintre aceste probleme la vehiculul dumneavoastră Dacia, ar trebui să îl faceți să fie verificat de un mecanic cât mai curând posibil.

Dar, pe lângă aceste probleme de ordin tehnic, și extrem de importante, ca la orice alt vehicul, este important un anume aspect. Concret, este vorba de anvelope, iar în cazul de față vorbim despre cum îți dai seama că anvelopele de la Dacia Sandero nu mai sunt bune.

Citește despre: Lovitura de proporții dată de Dacia România în 2023. Ce se întâmplă cu Dacia Spring, e oficial

Experții explică cum îți dai seama că anvelopele de la Dacia Sandero nu mai sunt bune

Verificarea în mod regulat a stării anvelopelor se poate face cu ajutorul indicatorului de uzură dintre caneluri.

Este foarte important, spun experții, să fii atent la semnele de uzură, cum ar fi vibrații în volan, crăpături pe părțile laterale, benzi de rulare uzate și zgomote de rulare suspecte.

Experții recomandă, ca în aeste situații, să eviți supraumflarea și spargerea anvelopelor verificând presiunea în fiecare lună, când anvelopele sunt reci, iar presiunea corectă este indicată pe partea interioară a portierei.

Știați că la schimbarea anvelopelor, cele mai noi anvelope se plasează întotdeauna în partea din spate pentru un confort și o siguranță sporite?

Cum îți dai seama că anvelopele de la Dacia Sandero nu mai sunt bune. Mare atenție, îți pui viața în pericol!

Anvelopele noi se plasează întotdeauna în partea din spate pentru un confort și o siguranță sporite

Atunci când anvelopele sunt uzate sau prezintă o uzură neobișnuită pe o parte sau cauciuc deteriorat, există riscul unui accident.

Descoperă și: Cum arată noua Dacia Sandero. Modelul e special, a fost lăudat de toată lumea. Preţul de la care va pleca maşina

Sfaturile experților pentru a conduce în deplină siguranță, sunt următoarele:

  • Inspectează presiunea din anvelope cel puțin o dată pe lună și înainte de orice călătorie lungă
  • Schimbă anvelopele în perechi (dimensiuni, referințe și marcaje identice).
  • Asigură-te că ai o trusă de reparare a înțepăturilor.
  • Verifică roata de rezervă.

În același timp, experții spun că este bine să te asiguri că anvelopele sunt umflate corect, acest proces garantând următoarele:

  • O mai mare siguranță
  •  O mai bună ținută de drum
  • Economii la reducerea consumului de combustibil

Concluzie

Este important să știi cum îți dai seama că anvelopele de la Dacia Sandero nu mai sunt bune, sau indiferent despre ce mașină ar fi vorba.

În acest fel vei fi sigur că nu apar probleme în trafic, probleme ce ar putea să-ți pună viața în pericol, atât ție, celor aflați în mașină, dar și celorlalți participanți la trafic.

Așadar, mare atenție, îți pui viața în pericol dacă nu faci asta în mod regulat.

Parteneri
Gabriel Cotabiță s-a stins din viață
Redactia.ro
Mihai Trăistariu, dezvăluiri șocante despre starea de sănătate a lui Gabriel Cotabiță: „În primăvară a venit salvarea și l-a luat”. Ce nu știa publicul
Click.ro
Șoșoacă a transmis live din cabina de vot și a făcut circ în secție: „Blestemați să fiți tot sistemul”
Digi24
Imagini cu Mihaela Prigoană! Văduva afaceristului este cu mult mai tânără decât el FOTO
Vocea.biz
Fiica unei vedete, surprinsă în ipostaze afectuoase cu o colegă. Imaginile s-au viralizat / FOTO
Unica.ro
Poșeta soției lui Mircea Geoană, vedetă la secția de votare. Costă o avere
EVZ.ro
Andrei Rotaru și Cristina, femeia pe care a părăsit-o pentru ispita Diandra, au plecat în vacanță. De când s-au împăcat, foștii soți se comportă ca doi îndrăgostiți / VIDEO
Spynews
Taxă la retragerea de numerar. Anunț pentru cei care scot banii cash de la bancomat
Capital.ro
Divorțul a transformat-o în femeie fatală! A slăbit enorm! 10 imagini în care NU o mai recunoști pe Maria Popovici. Rochii mulate, bustiere, colanți, machiaj de divă
Avantaje
Cum s-a înțeles Alina Petre cu fosta soție a lui Bogdan Vasiliu. Îl acuză că ar fi mințit-o în legătură cu femeia cu care are un copil
Spynews.ro
Două alimente consumate zilnic de români s-au dovedit a fi cancerigene
Realitatea.net
Cum a apărut Ilinca Simion la o secție de votare din București. George Simion a însoțit-o pe soție, deși el a votat în diaspora
Antena 1
Cine a inventat CNP-ul și CE ASCUNDE ultima CIFRA a CNP-ului? Dacă ai 3 sau 8 însemană că...
Shtiu.ro