Cum depui online o reclamație la Enel. Toți românii trebuie să știe cum se procedează dacă doresc să depună o reclamație online către Enel, unul dintre cei mai mari investitori privați în domeniul energetic din România.
În țara noastră, Enel deserveşte nu mai puțin de 3 milioane de clienţi prin reţeaua sa de furnizare şi distribuţie. Însă clienții care doresc să depună reclamații online, o pot face pe site-ul Enel, prin aplicația EthicsPoint AICI.
Astfel, pe site se arată că la EthicsPoint, persoanele interesate, indiferent dacă sunt angajați, clienți, furnizori sau reprezentanți ai comunității etc., pot raporta aici orice încălcare sau presupusă încălcare de către personalul Grupului sau al omologilor săi, chiar și comportamente și practici care ar putea cauza daune financiare sau prejudiciu pentru Enel.
Cu Ethic Point însă se poate face o sesizare atât telefonic, cât și online, în mod confiedențial, anonim, atât prin internet, cât și telefonic. Sesizările făcute de clienți sunt apoi introduse direct pe serverul Ethics Point, ca să se prevină orice posibilă încălcare a securității informației, apoi sesizările sunt transmise doar anumitor angajați ai companiei, însărcinați cu evaluarea lor, în funcție locul incidentului.
De menționat este că cei care depun reclamație își pot menține anonimatul, chiar dacă depun o sesizare de acasă, întrucât portalul de internet nu afișează niciodată numele vizitatorului pe ecran, iar sistemul Ethics Point elimină automat adresele de internet, ca să asigura anonimatul complet. În plus, se specifică pe site, Ethics Point se angajează prin contract să nu urmărească identitatea persoanei care face o sesizare.
În plus, confidențialitatea și anonimatul sunt menținute chiar și prin linia telefonică gratuită. Însă cei care doresc să fie identificați când fac sesizarea, o pot face la o secțiune dedicată.
În urmă cu două zile, Virgil Popescu anunța că a fost adoptată ordonanța de urgență privind compensarea facturilor la energie electrică și la gaze pentru sezonul rece 2021-2022. Compensarea o să se facă pentru toate prețurile care depășesc prețul de 68 de bani pe megawatt. Impactul bugetar pentru compensarea facturilor este undeva la 1,3 -1,4 miliarde de lei, a precizat acesta.
„Am aprobat ordonanța de guvern privind compensarea prețului la energie electrică și gaze naturale. Vorbim de o compensarea pentru 5.200.000 de gospodării la energie electrică, aproximativ 13 milioane români -85% din populația României- și de 2.200.000 de gospodării la rețeaua de gaze – dintr-un total de 3.600.000 – peste 65% din totalul populației conectate”, a transmis Virgil Popescu în urmă cu două zile.