Noile dotări pentru Dacia Sandero arată că poate atinge și 200 de kilometri pe oră. Modificările au fost făcute publice pe pagina de Facebook a Federației Române de Automobilism Sportiv.
Sezonul 2020 aduce noi modificări la iubita mașină Dacia Sandero. Pe pagina de Facebook a Federației Române de Automobilism Sportiv, a fost adăugată o postare cu modificările făcute pe Dacia Sandero de raliu. Modelul a fost omologat la fosta grupă N. Conducătorii vor putea să beneficieze de aceste schimbări după de ce achiziționează și le montează. Modificările vor fi de astfel trecute în fișa de omologare a mașinii.
Mult așteptatele frâne pe disc pentru puntea din spate vor putea fi acum adăugate. De asemenea mutarea circuitului de frână în interiorul vehiculului, frâna de mână hidraulică și repartitorul montat în habitaclu. Dacia Sandero de raliu mai vine și cu injectoare de carburant,ce au o capacitate majorată. Sandero de raliu a primit multe modificări la ceva timp după ce a debutat competițional.
După ce se va putea instala tipul de electronică Stand Alone, motorul 0.9 TCe de pe Sandero va primi și un soft de gestiune a injecției și a aprinderii. Aceste vor permite ridicarea nivelului de cuplu și putere. Softul va fi pregătit în următoarele săptămâni. Geometria turbosuflantă este și ea modificat de către acest sistem.
În curând o să aflăm și puterea dezvoltată de motorul 0.9 TCE, după aplicarea modificărilor pentru Cupa Dacia 2020. Aceste modificări vor fi trecute în fișa de omologare a vehiculului. Cei ce concurează cu Dacia Sandero de raliu în cadrul Campionatului Național de Raliuri Dunlop, nu vor putea să schimbe piesele după placul lor, având scopul de a crește performanțelor vehiculului. Piloții Andrei Mitre, Dragoș Popa, Artur Luca și Daniel Roșciuga au testat deja nou model Sandero.