Unul din segmentele care a luat amploare în ultimii ani în România, un trend care există de câteva decenii în restul lumii, este cel al achiziției și închirierii de case pe patru roți, mai exact rulote și autorulote. Acum aflăm de investiția făcută de Trust Motors, compania din România care intră în acest segment.
Trendul din acest segment, cel puțin în alte părții ale lumii este deja unul bine cunoscut de ani de zile. Mulți oameni aleg să-și achiziționeze o rulotă sau autorulotă și să plece cu ea în jurul lumii. Mulți și-au pus întrebarea de ce unii aleg acest drum, iar răspunsul, unul din ele, poate fi că rulotă înseamnă o flexibilitate totală.
Rulotele nu sunt ideale pentru camping din cauza dimensiunii caravanei și a mașinii împreună și a faptului că trebuie să rămână atârnate în cazul unei evadări rapide.
Cumpărarea unei rulote are cel puțin cinci avantaje, după cum urmează:
Piața europeană a fost evaluată la 8,94 miliarde de dolari în 2021 și se preconizează că va ajunge la 13,51 miliarde de dolari până în 2027, înregistrând o creștere de peste 7% în perioada de prognoză pentru 2022 – 2027.
Așa cum spuneam la început, inclusiv în România acest segment de piață a evoluat, iar astăzi asistăm la un import masiv al acestor tipuri de autovehicule. Pe de altă parte, partea de închiriere a crescut și ea, așa că nu ar trebui să surprindă decizia uneia din companiile românești, importatoare de acest tip de vehicule, marca Stellantis.
Conform Profit.ro, Trust Motors anunță crearea unei noi divizii, „Camp Mapper”, ce va deveni divizia care se va ocupa de partea de business, ocupându-se de segmentul de închiriere a rulotelor și a autorulotelor pe piața din România.
„Găsirea partenerilor potriviți pentru această divizie a fost crucială. Succesul acestei noi direcții este în egală măsură important pentru noi și pentru clienții noștri. Avem parteneri în care avem încredere, care vor susține toate acele elemente care ne ajută să creștem sănătos în această piață” explică Andrei Duica, CCO Trust Motors, conform Profit.ro.
Conform reprezentanților companiei, mărcile, ce se vor regăsi în divizia nou creată, vin de la producători importanți, precum Dethleffs, Laika, Sunlight și Globe -Traveller, iar pe partea de accesorii pentru aceste vehicule se vor aduce produse și accesorii de la Movera.
Un alt aspect al acestui proiect este crearea de zone de campare proprii,d ezvoltate tot prin intermediul „Camp Mapper”, pe principiile deja existente în alte țări europene, despre care Andrei Duica spune că „există un potențial enorm de creștere în sectorul de închiriere si vânzare al pieței de rulote și autorulote – călătorii de toate vârstele dorindu-și să experimenteze acest tip de turism.”