02 mai 2023 | 23:11

Ce relație are Karmen, fiica lui Adrian Minune, cu socrii ei: „Ne permitem pentru că stăm cu ei” EXCLUSIV VIDEO

Monden
Și-au păstrat bunul obicei de a se surprinde reciproc!

Karmen reușește să jongleze cu proiectele profesionale, împărțindu-se între muzică și filmările la serialul „Clanul” (Pro TV), ea alăturându-se distribuției încă de la finalul primului sezon, se ocupă îndeaproape de fiica sa și a lui Bogdan Căplescu, permițându-și totodată să meargă în vacanțe atât cu familia, cât și separat cu soțul, fix cum se întâmpla la începuturile relației. Fiica lui Adrian Minune a povestit, pentru Playtech Știri, că are o relație foarte bună cu socrii și că aceștia rămân cu fetița ori de câte ori ea sau Bogdan pun la cale o călătorie surpriză.

Karmen nu duce lipsă de concerte

Karmen este una dintre artistele care nu duce lipsă de concerte, iar în paralel cu muzica, și-a îndeplinit visul de a juca într-un serial TV, Clanul, lider de audiență, difuzat în fiecare duminică, de la ora 20.00, pe Pro TV.

„Soțul reușește tot timpul să-mi dea orice plan peste cap”

Actrița a povestit pentru Playtech Știri că atât ea, cât și Bogdan, tatăl fiicei sale, și-au păstrat bunul obicei de a se surprinde reciproc cu câte o vacanță.

„Deși e agenda plină, soțul meu reușește tot timpul să-mi dea orice plan peste cap. La noi vacanțele sunt pe principiul: fă-ți bagajele că plecăm! Și reușește el să aranjeze totul pe lângă”, ne-a mărturisit fiica lui Adrian Minune.

Vezi și: Ce s-a întâmplat cu fiica lui Adrian Minune, după ce a născut. Au fost momente foarte grele

A complotat cu soacra pentru prima vacanță cu Bogdan

De departe cea mai memorabilă vacanță a celor doi îndrăgostiți rămâne escapada în Turcia, organizată în mare secret de către Karmen, artista bazându-se pe ajutorul soacrei, care a răspuns cu brio inițiativei sale.

„La începutul relației, prima noastră vacanță ca și cuplu a fost surpriza mea pentru el, de ziua lui. Am vorbit cu mama lui, pe care abia o cunoșteam: Îl lăsați pe fiul dvs să meargă în vacanță cu mine?

Pentru că aveam nevoie ca ea să îi facă bagajul pe ascuns. I-a făcut bagajul pe ascuns, eu am venit cu mașina când el dormea, am pus bagajul în mașină și a doua zi am zis: hai că mergem la film! Vin eu să te iau!

El fiind bărbat voia el să conducă. Nu, lasă, eu oricum sunt deja cu mașina”, a declarat, pentru Playtech Știri, Karmen.

Karmen: „Socrii sunt niște oameni de nota 10”

Artista a reușit să își șocheze soțul, care, până în ultima clipă, nu a bănuit nicio secundă ce i se pregătește.

„Și s-a urcat în mașină și nu am mers la mall, am mers la aeroport și am plecat în vacanță. Destinația a fost Istanbul, am vrut ceva foarte aproape și foarte la îndemână. L-am șocat, pentru că el are și frică de zbor, frică de avion și a crezut că mergem la aeroport într-un final și că vine, probabil, vreun prieten de-al lui sau vreo rudă îndepărtată.

După aceea când am ridicat portbagajul și am scos valiza a zis: ‘Tu nu ești sănătoasă la cap!’ A zis de 100 de ori asta. Grija lui, ca orice bărbat: ‘Păi nu am bani la mine, stai să mă întorc să iau!’ Stai liniștit, am rezolvat!”, ne-a spus ea cum a reușit să îi pregătească soțului, cu ocazia zilei de naștere, o escapadă romantică.

Vezi și: Cum a reacționat Tudor Chirilă când a văzut că fiica lui Adrian Minune a venit la Vocea României

Chiar dacă între timp au devenit părinții unei fetițe adorabile, Sofia, Karmen și Bogdan reușesc să evadeze din rutina de zi cu zi. Ei se bazează pe ajutorul părinților, care sunt bucuroși să aibă grijă de nepoată.

„Mulțumim lui Dumnezeu, da, ne permitem pentru că stăm cu socrii care sunt niște oameni de nota 10 și care ne ajută foarte mult cu fetița. De fiecare dată când mai face câte unul dintre noi câte o surpriză, îi anunțăm ori pe părinții mei, ori pe părinții lui. Vă rog, stați cu copilul, avem și noi nevoie puțin de timp liber și ei de fiecare dată sunt lângă Sofia. Vă mulțumim din suflet, dragi părinți”, ne-a povestit Karmen despre relația extraordinară pe care a construit-o cu părinții lui Bogdan, dar și despre legătura specială pe care o are cu părinții săi.

Parteneri
Cine este femeia care stă non stop lângă patul lui Florin Piersic. Soția marelui actor nu știe mai nimic despre relația lor
Redactia.ro
Cum să scapi de riduri cu ajutorul bananelor. Vei avea o piele perfectă, ca de porțelan
Click.ro
O femeie din Iași a păcălit moartea, după ce a vrut să traverseze în grabă prin fața unui TIR
Digi24
O femeie și-a reclamat soțul pentru ce a forțat-o să facă în dormitor. Dar un judecător i-a spus că în căsătorie e permis orice
Meghan Markle a făcut senzație în Nigeria cu rochia ei! Cum a apărut îmbrăcată soția Prințului Harry / FOTO
Unica.ro
Piața imobiliară. Cât de „accesibile” sunt locuințele din România, de fapt
EVZ.ro
Carmen Harra, mesaj după ce starea lui Florin Piersic s-a înrăutățit! Ce a transmis clarvăzătoarea: „Nu este timpul...” / FOTO
Spynews
Se verifică banii românilor. Este obligatoriu până pe 25 mai. Legea spune clar
Capital.ro
Sâmbăta din Săptămâna Luminată, tradiții și obiceiuri. Ce nu trebuie să faci în această zi
Antena 3
După 12 ani, se întoarce la PRO TV. A bătut din nou palma cu postul TV din Pache Protopopescu și a dat lovitura. Primele declarații: „Tot felul de neajunsuri și neînțelegeri..”
Avantaje
Afecțiunea care se răspândește sever. Un miliard de persoane o au în prezent
Mediaflux
BOMBĂ! A apărut femeia cu care Traian Băsescu a avut o relație de DRAGOSTE
Stiri din Lume
Cât de bine arată Loredana Groza la vârsta de 53 de ani. Cum s-a afișat artista / FOTO
Spynews.ro
Ce se întâmplă dacă lucrezi sau speli când ai cruce neagră sau cruce roșie în calendar. Ce spune biserica
Realitatea.net
Mesaje de Izvorul Tămăduirii 2024. Ce să le transmiți celor dragi în această zi sfântă, Vinerea Luminată
Antena 1
Ce obsesie perversă și bolnavă avea Elena Ceaușescu? Îi plăcea să se uite la...