Deși odată cu decretarea stării de urgență vântul a suflat peste afacerile multora, în picioare rămânând doar cele de care e nevoie, mai există una care merge brici, chiar dacă nu vinde nici măști medicale și nici nu îți aduce mâncarea în fața porții.
În timp ce majoritatea industriilor din România se afundă în urma restricțiilor impuse de criza sanitară, unele domenii devin tot mai profitabile. Pe lângă comercianții de materiale sanitare ori alimentare, și cei care lucrează în înfloritoarea industrie a videochaturilor în direct pentru adulți se pot lăuda că fac mai mulți bani decât înainte.
În plus, Balkan Insight, citată de Rador, notează că numărul clienților și al cererilor de angajare a crescut de la instalarea pandemiei de COVID-19.
Logica e simplă: dat fiind că o bună parte din populația lumii este consemnată să rămână în casă pentru a preveni răspândirea de SARS-Cov-2, pe paginile web destinate adulți traficul crește vertiginos.
Institutul Național de Statistică din țară (INS) a declarat că nu urmărește datele despre afacerile video pentru adulți, dar, potrivit unor sondaje de piață efectuate de firma SkyPrivate, peste 100.000 de femei din România lucrează în această industrie. În materie de furnizori ai videochaturilor pentru adulți, afaceristul a situat țara noastră pe locul al doilea, după Statele Unite.
„Unele studiouri au cinci sau zece modele, dar colaboăm și cu studiouri care au până la 300 de modele, iar în România există câteva sute de asemenea studiouri”, spne Alex Bruck, antreprenor romând și director tehnic la SkyPrivare, o platformă care asigură legătura video în direct între modele și clienți și care gestionează plata pe minut.