În perioada pandemiei, când mulți s-au văzut șomeri, unii au reșit să-și revină, alții nu. Printre cei care au luat-o de la zero, se numără și o româncă, Anne-Marie Dociu. După ani în administrația publică, românca a pornit un business. Afacerea banală cu care o româncă a dat lovitura, reprezintă un adevărat paradis pentru cei mici. Conform celor spuse de Anne-Maria, face 1.500 de lei pe zi din această afacere.
În cadrul rubricii „Afaceri de la zero”, publicația ZF a prezentat zilele acestea afacerea banală cu care o româncă a dat lovitura. Pe numele ei Anne-Marie Dociu, și fostă angajată în administrație, românca a demarat afacerea în 2020, în plină pandemie. Totul a plecat de la dorința de a face cu totul altceva, de a se dezvolta pe plan personal, spune Anne-Marie Dociu:
„Castelul Oliviei este un proiect pornit în 2020. Eram în concediu maternal şi îmi doream să nu mă mai întorc la vechiul loc de muncă. Am lucrat de la 18 ani în administraţia publică. Îmi doream să fac cu totul altceva, să mă dezvolt pe plan personal.
Cochetând cu ideea de antreprenoriat în domeniul organizării de evenimente, urmăream foarte multe conturi de Instagram din alte ţări din acest domeniu şi aşa am găsit castelul gonflabil, Castelul Oliviei, pe care l-am cumpărat imediat.
Oamenii au primit acest concept cu braţele deschise, iar asta mi-a dat curaj să mai comand, iar astăzi avem patru castele gonflabile”, a povestit fondatoarea businessului, conform ZF.ro.
Deși în plină pandemie, afacerea a crescut de la o zi la alta. Astfel a ajuns să aibă evenimente la care a închiriat „Cortul Oliviei” în mai toate orașele din România. Cu o investiție inițială de 6.000 de euro, astăzi a ajuns să câștige pe zi între 1.500 și 1.700 de lei.
Deja în 2022, afacerea banală cu care o româncă a dat lovitura are un profit de 40.000 de euro, ceea ce este foarte bine, mai spune antreprenoarea. Cât despre motivațiile sale, Anne-Marie Dociu le-a declarat celor de la ZF:
„Mă motivează mereu să merg mai departe dorinţa de a avea evenimente cât mai creative la noi în ţară şi foarte interactive pentru cei mici.
Un antreprenor care vrea să dezvolte o afacere în zona de evenimente trebuie să aibă curajul de a fi creativ.
În domeniul acesta, foarte mulţi merg pe varianta cea mai sigură, care nu este neapărat şi cea mai creativă.”
Dacă ai o idee este bine să te ții de ea, și să crezi în ceea ce-ți propui să realizezi. Exemplul acesta poate fi un imbold și pentru ceilalți, dornici de a face lucruri noi.