Ai crede că benzina și motorina nu au nevoie de niciun fel de reclamă, dar o benzinărie a încercat să-și eclipseze concurența printr-un marketing creativ.
Când vine vorba de marketing, există numeroase cărți și soluții pentru a-ți spori afacerea. În același timp, poți apela la câteva trucuri a căror utilitate a fost demonstrată de-a lungul anilor. În momentul implementării unor idei bune, ar fi bine să ai în vedere și modul în care oamenii pot interpreta o ofertă. Dacă nu, s-ar putea să te confrunți cu aceeași situație pe care au întâmpinat-o administratorii unei benzinării din Rusia.
Echipa de marketing din spatele lanțului de benzinării Olvi s-a gândit să atragă o varietate mai mare de clienți în locațiile sale. În acest context, au promis că vor oferi o alimentare gratuită cu combustibil celor care vin îmbrăcați în costum de baie. În momentul în care au gândit această ofertă, au sperat probabil că vor avea o grămadă de dominișoare atrăgătoare în bikini la pompă. Au existat și câteva astfel de situații, dar majoritatea, în mod suprinzător, au fost bărbați.
:format(webp):quality(80)/https://static.playtech.ro/stiri/wp-content/uploads/2019/12/benzinarie-alimentare-gratuita-bikini.jpg)
Imaginile alăturate au fost imortalizate în localitatea Samara din Rusia. În contextul în care Olvi nu a specificat sexul persoanelor care pot profita de ofertă, foarte mulți bărbați s-au aliniat la pompă pentru a obține un plin de benzină fără bani.
Deși ideea a fost una bună, în mod real, nicio companie nu-și permite să ofere benzină sau motorină gratuit pentru prea mult timp. Din acest motiv, oferta a durat doar vreo 3 ore, timp în care, fotografiile cu bărbați în bikini au devenit virale pe internet. Aceeași ofertă a fost gândită în trecut de operatorii unor benzinării din Ucraina, dar nu a durat foarte mult până un număr mare de bărbați s-au aliniat să profite, îmbrăcați sumar. Unii au venit chiar și în încălțăminte cu toc înalt. :format(webp):quality(80)/https://static.playtech.ro/stiri/wp-content/uploads/2019/12/benzinarie.jpg)